CastoPro - ważne pytania i proste odpowiedzi

  1. Co to jest CastoPro?

    CastoPro, to Program Lojalnościowy realizowany przez Castorama Polska Sp. z o.o. skierowany do przedsiębiorców dokonujących zakupów w sklepach Castorama w celu związanym z ich działalnością gospodarczą, którzy zarejestrują się do programu.

  2. Jak działa CastoPro?

    Bardzo prosto – wystarczy, że robiąc zakupy w wybranych sklepach stacjonarnych Castorama, które uczestniczą w programie lojalnościowym okażesz w kasie Twoją indywidualną kartę klienta z kodem kreskowym, podasz numer tej karty z pamięci lub podasz Twój numer telefonu, który został użyty podczas rejestracji. Wartości zakupów niezbędne do uzyskania korzyści naliczają się automatycznie i w określonych przedziałach czasowych. Możesz wszystko kontrolować przez wygodny Panel Klienta, do którego dostęp masz tylko Ty. Znajdziesz tam historię zakupów, przyznane korzyści i inne wartościowe informacje.

  3. Jakie korzyści otrzymam po dołączeniu do CastoPro?

    Po osiągnięciu łącznych miesięcznych wydatków równych 1 000 zł lub więcej od następnego miesiąca otrzymasz rabat 5%. Będzie on aktywny przez kolejne 3 miesiące od pierwszego dnia nowego miesiąca kalendarzowego. Rabat możesz powiększyć z 5% do 10% na 3 kolejne miesiące, jeśli suma Twoich zakupów objętych rabatem 5% przekroczy 5 000 zł w pełnym miesiącu kalendarzowym. Dodatkowo możesz liczyć na zniżki oraz stałe rabaty na cięcie i transport**.

  4. Jak mogę przypisywać do mojego konta zakupy na castorama.pl?

    Wystarczy, że podczas zakupów na stronie castorama.pl podasz ten sam adres mailowy, który został użyty podczas rejestracji konta w Programie Lojalnościowym CastoPro.

  5. Jak mogę dołączyć do CastoPro?

    Wystarczy, że zarejestrujesz się w programie. Do rejestracji wystarczy, że posiadasz NIP swojej działalności gospodarczej, telefon komórkowy umożliwiający połączenie z Internetem oraz skrzynkę e‑mail.

  6. Jak założyć konto w serwisie?

    Należy zacząć od wejścia na stronę castopro.castorama.pl i rozpoczęcia procesu rejestracji. W kilku krokach potwierdzisz dane firmy oraz dostęp do podanych danych kontaktowych (numeru telefonu oraz adresu e‑mail). Po rejestracji otrzymasz informacje o przypisanej karcie uczestnika programu. Od tej pory Twoje konto już jest aktywne i możesz rozpocząć przypisywanie transakcji.

  7. Jak mogę zalogować się na swoje konto?

    Po wejściu na stronę castopro.castorama.pl wybierz przycisk „Logowanie” i podaj na stronie adres e‑mail oraz hasło ustalone podczas procesu rejestracji.

  8. Mam problem z zalogowaniem się do konta.

    W takim przypadku zachęcamy do kontaktu z Infolinią dedykowaną dla uczestników programu lojalnościowego CastoPro pod numerem telefonu 690 680 380.

  9. Czy mogę mieć więcej niż jedną kartę?

    Dla jednego konta wydawana jest tylko jedna karta lojalnościowa. Jeśli chcesz, aby Twoi współpracownicy rejestrowali zakupy na Twoje konto, to możesz podać im numer Twojej karty lub poproś ich, aby przy kasie podali Twój nr telefonu (ten sam, którego użyłeś do rejestracji konta). Wtedy takie zakupy zostaną przypisane do Twojego konta.

  10. Czy mogę mieć kilka adresów firmy?

    Podczas rejestracji lub w dowolnym innym momencie, po zalogowaniu do panelu uczestnika możesz zdecydować, czy korzystasz z adresu wpisanego do ewidencji pobranej z GUS, czy podajesz inny adres korespondencyjny.

  11. Jak zmienić dane na moim koncie?

    Po zalogowaniu do panelu uczestnika wybierz "Ustawienia konta", gdzie możesz zmienić niektóre informacje podane przy rejestracji, np. numer telefonu i adres e‑mail powiązane z kontem, adres korespondencyjny, czy hasło dostępu do konta. Pamiętaj, że aktualizując dane w Programie Lojalnościowym nie aktualizujesz ich automatycznie w pozostałych aplikacjach Castorama.

  12. Jak mogę zaktualizować dane firmy?

    Podstawowe dane firmy mogą być w czasie rejestracji pobierane z GUS. Jeśli dokonano zmiany w ewidencji GUS, możesz odświeżyć dane swojej firmy w CastoPro. Wystarczy, że po zalogowaniu wejdziesz do menu "Ustawienia konta" i klikniesz przycisk „Aktualizuj z GUS” przy numerze NIP. Zostanie uruchomiony proces ponownego pobierania danych firmy pod zapisanym numerem NIP. Jeśli GUS wprowadził już zmienione dane Twojej firmy, to po chwili zostaną one pobrane do CastoPro i automatycznie zapisane. Możesz też wprowadzić dane „ręcznie”.

  13. Gdzie mogę znaleźć swoją kartę po zarejestrowaniu?

    Link do Twojej karty znajduje się na pierwszym ekranie widocznym po zalogowaniu do panelu uczestnika (wystarczy kliknąć w przycisk „Pokaż moją kartę”). Numer Twojej karty wysłaliśmy do Ciebie także w powitalnej wiadomości e‑mail.

  14. Jakie zakupy znajdą się w historii moich transakcji?

    W historii Twoich transakcji znajdują się wszystkie zakupy zrobione w sklepach stacjonarnych Castorama, przy których została podana Twoja karta lub numer telefonu użyty do rejestracji. Na koncie zostaną zarejestrowane wartości brutto. W historii Twojego konta mogą również znaleźć się transakcje, które zostały zrobione podczas zakupu online na stronie castorama.pl. Warunkiem przypisania się transakcji online do Twojego konta jest podanie tego samego adresu e-mail (podczas zakupu online), który został użyty w czasie rejestracji do Programu Lojalnościowego CastoPro.

  15. Za co otrzymuję dodatkowe korzyści?

    Celem działania programu CastoPro jest nagradzanie uczestników programu kuponami elektronicznymi za zrealizowanie zakupów o zsumowanej określonej wartości w określonym czasie. Progi kwotowe i wartości kuponów zniżkowych są uzależnione od statusu konta. Kupon jest przyznawany za każde przekroczenie progu zakupowego w okresie rozliczeniowym można je zrealizować w stacjonarnym sklepie Castorama wybranym w czasie rejestracji w programie (lub wskazanym w tym samym załączniku do regulaminu, co sklep wybrany w czasie rejestracji).

  16. Czym się różni kupon od zniżki?

    Kupon zniżkowy lub rabatowy może zostać wykorzystany w wybranym podczas rejestracji sklepie Castorama (lub innym wskazanym w tym samym załączniku do regulaminu, co wybrany sklep) do obniżenia ceny towarów o wartość lub procent wskazane na kuponie.

    Zniżka, to stałe uprawnienie do obniżonej ceny za usługi cięcia na pile i transportu towarów. Zniżka na transport nie obejmuje transportu samochodami z windą i HDS przeznaczonymi do przewozu i rozładunku ciężkich materiałów budowlanych oraz transportu kuchni i mebli modułowych Atomia.

    Kupon i zniżka nie mogą zostać wykorzystane jednocześnie.

    Szczegółowe warunki uzyskania i korzystania z kuponów oraz zniżek określone są w regulaminie.

  17. Jak korzystać ze zniżek na usługi?

    Aby skorzystać ze zniżki, należy poinformować pracownika w trakcie zamawiania o tym, że będzie to usługa ze zniżką dla uczestnika programu CastoPro. Należy przygotować telefon do pokazania ekranu w taki sposób, aby pracownik miał czas i możliwość weryfikacji okazanej karty. Po pozytywnej weryfikacji statusu, pracownik Castoramy zastosuje odpowiednią zniżkę na zamawianą usługę. Ze zniżek można korzystać w sklepie wybranym w czasie rejestracji (lub sklepach wskazanych w tym samym załączniku do regulaminu, co sklep wybrany w czasie rejestracji).

  18. Gdzie znajdę kupon zniżkowy i jak mogę go wykorzystać?

    Kupon zniżkowy znajduje się w panelu zalogowanego uczestnika CastoPro w menu „Twoje korzyści”. Każdy przyznany kupon zniżkowy możesz wykorzystać tylko jeden raz i w czasie określonym na karcie kuponu, w stacjonarnym sklepie Castorama wybranym w czasie rejestracji w programie (oraz wskazanych w tym samym załączniku do regulaminu, co sklep wybrany w czasie rejestracji). Kupon zniżkowy możesz wykorzystać pokazując pracownikowi ekran telefonu z kodem kreskowym lub podając jego numer. Pamiętaj, kupony są jednorazowe, więc nie zamykaj okna z kuponem, dopóki pracownik nie wprowadzi numeru na kasę. Kupon uznaje się za wykorzystany po zamknięciu okna z kuponem bez względu na to, czy został zeskanowany czy nie.

    Kupony zniżkowe uprawniające do zakupu towarów w kwotach niższych o wskazany procent mają charakter wielorazowy i dają możliwość obniżania cen produktów o ten procent. Castorama zastrzega sobie prawo do wyłączania produktów promocyjnych z ich rabatowania. Lista takich wykluczeń publikowana jest na stronie castorama.pl

  19. Czy z mojego kuponu może skorzystać inna osoba?

    Nie ma możliwości przekazywania kuponu innej osobie.

  20. Czy przy jednej transakcji mogę skorzystać z kilku kuponów?

    Możesz, o ile są to kupony zniżkowe obniżające cenę produktów o określoną kwotę. Jeśli dysponujesz kuponami obniżającymi wartość zakupów o określony procent, wtedy takie kupony się nie sumują.

  21. Dlaczego nie mogę zmienić numeru NIP?

    Zmiana NIP wiąże się ze zmianą działalności i wymaga założenia nowego konta w Programie Lojalnościowym CastoPro.

  22. Dlaczego na liście transakcji nie ma mojego zakupu?

    Przyczyny braku zakupu na liście transakcji mogą być różne. Przykładowo, do transakcji nie została zeskanowana karta programu lojalnościowego bądź zakup został dokonany w innym sklepie, który nie został objęty pilotażową wersją Programu Lojalnościowego. Powodem może być też fakt, że dana transakcja jeszcze nie zdążyła „spłynąć” z serwerów kasowych. Zwyczajowo trwa to nie dłużej niż 48 godzin.

  23. W jaki sposób mogę zrezygnować z członkostwa w CastoPro?

    Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z udziału w programie. Rezygnacji można dokonać poprzez pisemne wypowiedzenie umowy o udziale w programie lub poprzez dokonanie dezaktywacji konta uczestnika poprzez kliknięcie “usuń konto” w menu “ustawienia konta”. Rezygnacja z udziału w programie jest równoznaczna z dezaktywacją karty głównej oraz wszystkich nadanych przez uczestnika kart dodatkowych. Pisemne wypowiedzenie umowy należy przesłać na adres Castorama Sp. z o.o., ul. Krakowiaków 78, 02‑255 Warszawa, z dopiskiem “Program Lojalnościowy CastoPro”.