(program prowadzony w wybranych sklepach Castorama)
§ 1
Przedmiot Regulaminu
- Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki uczestnictwa w Programie Lojalnościowym CastoPro skierowanym do przedsiębiorców, będących klientami wybranych sklepów Castorama, wskazanych w Załącznikach do Regulaminu. Program Lojalnościowy CastoPro jest organizowany przez CASTORAMA POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-255), przy ul. Krakowiaków 78, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000024785, legitymującą się numerem NIP: 526-10-09-959 i numerem REGON: 010817199, numer BDO: 00009159, o kapitale zakładowym w wysokości 54.808.000,00 złotych.
- Program rozpoczął się dla pierwszej grupy sklepów (zgodnie z ust. 5 poniżej) w dniu 10 sierpnia 2022 r. Program w okresie pilotażowym trwa do dnia przekazania przez Castorama informacji o zakończeniu okresu pilotażowego, w szczególności w związku z uruchomieniem docelowej formy Programu. Castorama z wyprzedzeniem co najmniej 7 dni może powiadomić Uczestników o zakończeniu okresu pilotażowego i uruchomieniu docelowej formy Programu poprzez wysyłkę wiadomości e-mail do zarejestrowanych Uczestników oraz podanie informacji na Stronie Programu, przekazując Uczestnikom informację o zmienionym Regulaminie, w szczególności – Korzyściach dostępnych w Programie po dniu zakończenia okresu pilotażowego i warunkach ich uzyskania. Uczestnik będzie uprawniony do rezygnacji z udziału w Programie w każdym czasie poprzez dezaktywację Konta.
- Program lojalnościowy określony niniejszym Regulaminem jest prowadzony wyłącznie dla klientów sklepów Castorama wymienionych w Załącznikach do Regulaminu. Załączniki do Regulaminu określają szczególne warunki Programu skierowane do uczestników Programu, którzy w trakcie rejestracji w Programie dokonali wyboru danego sklepu Castorama, którego dotyczy określony Załącznik.
- Program prowadzony jest dla sklepów wskazanych w Załącznikach do Regulaminu. Oznacza to, że Uczestnik, który podczas procesu Rejestracji wskaże dany Sklep Stacjonarny będzie uprawniony do naliczenia wartości transakcji oraz realizacji Korzyści związanych z Programem tylko w sytuacji dokonywania zakupów w tym sklepie oraz w Sklepach Stacjonarnych wymienionych w tym samym Załączniku.
- Castorama może w przyszłości uruchomić Program w kolejnych grupach sklepów poprzez dodanie ich w Załącznikach do Regulaminu. Uczestnik, który przy przystąpieniu do Programu lojalnościowego wskaże dany Sklep Stacjonarny nie będzie mógł następnie zmienić wybranego Sklepu Stacjonarnego ani zarejestrować się w Programie wybierając inny Sklep Stacjonarny.
§ 2
Castorama lub Organizator – spółka Castorama Polska Sp. z o.o.;
Sklep Stacjonarny – oznacza objęte Programem detaliczne punkty sprzedaży prowadzone przez Castorama, działające pod marką „Castorama”. Sklepy Stacjonarne objęte Programem wskazane są w Załącznikach do Regulaminu określających szczególne warunki Programu skierowanego dla określonych Sklepów Stacjonarnych.
Strona Programu – oznacza stronę internetową dotyczącą Programu pod adresem castopro.castorama.pl, za pośrednictwem której będzie możliwa Rejestracja i dalsze korzystanie z Programu oraz na której publikowane będą szczegółowe informacje dotyczące Programu;
Aplikacja Mobilna – oznacza oprogramowanie pod nazwą Castorama, udostępnione przez Organizatora, przeznaczone do instalacji w urządzeniach mobilnych i umożliwiające korzystanie z usług serwisu Castorama (dostępnych za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej);
Konsument – osoba fizyczna, dokonująca z Castorama czynności prawnej (w szczególności dokonująca zakupu produktów) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
Program – program lojalnościowy CastoPro skierowany do przedsiębiorców, będących klientami wybranych sklepów Castorama wskazanych w Załącznikach do Regulaminu (klient w czasie rejestracji zobowiązany jest do wyboru jednego sklepu Castorama, do którego zostanie przypisany w ramach Programu);
Regulamin – niniejszy Regulamin Programu;
Dzień Roboczy – oznacza dzień kalendarzowy z wyłączeniem soboty, niedzieli oraz dni uznanych ustawowo za wolne od pracy;
Uczestnik – oznacza osobę fizyczną będącą przedsiębiorcą, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, prowadzącą działalność gospodarczą, która dokonała prawidłowej Rejestracji, w tym dokonała wyboru konkretnego Sklepu Stacjonarnego objętego Programem;
Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca działalność gospodarczą;
Karta – oznacza kartę w formie wirtualnej, tj. unikatowy i umożliwiający identyfikację Uczestnika zespół informacji dostępnych za pośrednictwem Strony Programu. Istnieją dwa typy Kart – Karty Główne i Karty Dodatkowe;
Karta Główna – oznacza Kartę wydaną Uczestnikowi w momencie dokonania skutecznej Rejestracji Konta Uczestnika w Programie, za pomocą której możliwe jest w szczególności rejestrowanie transakcji zakupu towarów i usług w Sklepach, jak również odbiór Korzyści wynikających z Programu;
Karta Dodatkowa – oznacza dodatkową Kartę, która została wydana osobie upoważnionej przez Uczestnika i która została powiązana z danym Kontem i Kartą Główną. Karty Dodatkowe były wydawane do dnia 30 kwietnia 2023 r.;
Konto – oznacza konto danego Uczestnika w Programie, na którym gromadzone są informacje związane z udziałem Uczestnika w Programie oraz inne informacje wskazane w Regulaminie;
Administrator Konta – oznacza Uczestnika lub wyznaczoną przez Uczestnika osobę zarządzającą Kontem i Kartą Główną;
Rejestracja – oznacza proces mający na celu utworzenie Konta i uzyskanie statusu Uczestnika Programu, realizowany za pośrednictwem Strony Programu;
Korzyści – oznacza wszelkie korzyści (w tym ewentualne nagrody oraz możliwość uzyskania rabatów na towary i usługi w Sklepach, w szczególności kupony zniżkowe), jakie mogą być uzyskane przez Uczestników w związku z ich uczestnictwem w Programie, w wypadku spełnienia warunków dla ich uzyskania określonych w Regulaminie (w tym w Załącznikach do Regulaminu), na Koncie Uczestnika oraz na Stronie Programu.
§ 3
Program
- Program polega na umożliwieniu Uczestnikom uzyskania określonych Korzyści w wypadku spełnienia warunków przewidzianych w Regulaminie (w tym w Załącznikach do Regulaminu), na Koncie Uczestnika oraz na Stronie Programu. Celem Programu jest promocja działalności Castorama.
- Program kierowany jest do podmiotów będących Przedsiębiorcami i dokonujących wszelkich czynności powiązanych z Programem w celu związanym z ich działalnością gospodarczą. Program nie jest kierowany do Konsumentów.
- Uczestnictwo w Programie jest dobrowolne. Wyrażenie zgód i podanie danych związanych z Programem jest dobrowolne, jednak stanowi ono warunek dla Rejestracji w Programie lub korzystania z określonych przewidzianych w nim funkcji i Korzyści. Korzystanie z Programu, jak również wydanych na jego podstawie Kart i Konta, możliwe jest wyłącznie na zasadach przewidzianych w Regulaminie.
§ 4
- Uczestnikiem Programu może być jedynie osoba fizyczna (pełnoletnia) będąca Przedsiębiorcą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, prowadząca działalność gospodarczą. Każdy Uczestnik przypisany jest w ramach Programu do konkretnego Sklepu Stacjonarnego (wybranego podczas Rejestracji) i poza warunkami ogólnymi obowiązującymi wszystkich Uczestników (w tym osoby ich reprezentujące), znajdują zastosowanie w stosunku do niego warunki szczególne określone w Załączniku właściwym dla wybranego Sklepu Stacjonarnego.
- Uczestnik oświadcza, że jest Przedsiębiorcą (lub rejestracja dokonywana jest w imieniu podmiotu posiadającego status Przedsiębiorcy), a udział w Programie związany jest z działalnością gospodarczą prowadzoną przez Uczestnika. Castorama może wymagać złożenia w procedurze rejestracji odrębnego oświadczenia potwierdzającego powyższe. Uczestnik zobowiązany jest posiadać nadany numer NIP.
- Przedsiębiorcy pochodzący z państw członkowskich Unii Europejskiej innych niż Polska powinni posiadać numer VAT EU uwidoczniony w bazie VIES (bazie umożliwiającej potwierdzenie numeru VAT) prowadzonej przez Komisję Europejską.
- W Programie nie mogą uczestniczyć pracownicy CASTORAMA POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie.
§ 5
Rejestracja
- Rejestracji Uczestnika w Programie można dokonać za pośrednictwem formularza Rejestracji na Stronie Programu.
- W toku Rejestracji, Uczestnik zostanie poproszony o podanie następujących danych:
- imię i nazwisko zgłaszającego;
- numer NIP (z zastrzeżeniem § 5 ust. 7 poniżej);
- nazwa (firma) przedsiębiorcy;
- siedziba i adres rejestrowy;
- adres e-mail;
- numer telefonu (przy czym numer telefonu musi być numerem polskim);
- sklep Castorama (wybrany Sklep Stacjonarny spośród wskazanych w Załącznikach do Regulaminu Sklepów Stacjonarnych objętych Programem, w którym Uczestnik najczęściej dokonuje zakupów lub planuje dokonywanie zakupów w przyszłości);
- specjalizacja przedsiębiorcy lub cel zakupowy, wielkość przedsiębiorstwa i rok rozpoczęcia działalności gospodarczej;
- adres korespondencyjny (opcjonalnie, jeżeli jest inny niż adres rejestrowy przedsiębiorcy).
- Dany adres e-mail i/lub numer telefonu mogą być używane jednocześnie tylko przez jednego Uczestnika.
- Uczestnik w toku procesu rejestracji akceptuje Regulamin. Akceptacja Regulaminu jest obligatoryjna. Dodatkowo Uczestnik może wyrazić dobrowolne zgody marketingowe.
- Wskazanie określonego sklepu Castorama (Sklepu Stacjonarnego) skutkuje przypisaniem Uczestnika do tego sklepu. Uczestnik od chwili Rejestracji objęty jest szczególnymi warunkami określonymi w Załączniku dotyczącym wybranego Sklepu Stacjonarnego. Każdy Uczestnik może zostać przypisany wyłącznie do jednego Sklepu Stacjonarnego.
- Po wypełnieniu formularza Rejestracji, akceptacji Regulaminu, ewentualnym wyrażeniu dodatkowych zgód i potwierdzeniu Rejestracji na numer telefonu Uczestnika wysyłany jest link aktywacyjny, za pomocą którego Uczestnik może potwierdzić numer telefonu, następnie na adres e-mail Uczestnika wysyłany jest link aktywacyjny, za pomocą którego możliwe jest potwierdzenie adresu e-mail oraz ustawienie hasła do Konta. Ustawienie hasła do Konta jest równoznaczne z zakończeniem Rejestracji i aktywacją Karty. Aktywacja powinna nastąpić w ciągu 48 godzin od wysłania przez Castorama wiadomości, w innym wypadku proces Rejestracji powinien zostać powtórzony. Po upływie 48 godziny dane Uczestnika (adres e-mail i numer telefonu) zostają usunięte z bazy danych Programu.
- Przedsiębiorca z innego niż Polska państwa członkowskiego UE w celu dokonania rejestracji powinien skontaktować się z Infolinią CastoPro (nr telefonu 690 680 380). Castorama w odniesieniu do podmiotów z innych niż Polska państw członkowskich UE może żądać przy rejestracji dostarczenia właściwych dokumentów urzędowych potwierdzających prowadzenie działalności gospodarczej (oraz brak jej zawieszenia) wraz z ich tłumaczeniami przysięgłymi na język polski.
- Wraz z Rejestracją zostaje utworzone Konto Uczestnika i Uczestnik otrzymuje dane (numer) przypisanej do niego Karty Głównej.
- Osoba dokonująca Rejestracji w imieniu Uczestnika potwierdza tym samym, że jest upoważniona do reprezentacji Uczestnika w związku z Rejestracją i udziałem w Programie, jak również uzyskała zgodę Uczestnika na dokonanie jego Rejestracji w Programie i odbieranie Korzyści w Programie. Castorama zastrzega sobie możliwość wprowadzenia w każdym czasie dodatkowych wymogów związanych z weryfikacją uprawnień osoby dokonującej Rejestracji do reprezentacji Uczestnika (podmiotu, którego dane wskazuje podczas Rejestracji).
- Uczestnik poprzez swoje Konto może sprawdzać:
- szczegóły transakcji dokonanych przy użyciu Konta;
- łączną wartość transakcji dokonanych przy użyciu Konta;
- informacje o przyznanych Korzyściach;
- historię transakcji dokonanych przy użyciu Konta;
- historię otrzymanych Korzyści (ewentualnych nagród i kuponów zniżkowych) wynikających z Programu uzyskanych przez Uczestnika przy użyciu Konta.
- Uczestnik zobowiązany jest do podawania w procesie Rejestracji jedynie prawdziwych danych dotyczących Uczestnika. W szczególności Uczestnik nie może w toku Rejestracji podawać numeru telefonu oraz adresu e-mail innych osób, jak również podawać numeru NIP podmiotu innego niż Uczestnik.
- Uczestnik zobowiązany jest do aktualizacji w ramach Konta swoich danych po każdej ich zmianie. Castorama nie ponosi odpowiedzialności za skutki braku aktualizacji danych podanych podczas Rejestracji, w szczególności danych kontaktowych.
- Uczestnik zobowiązany jest do zapewnienia poufności danych pozwalających na logowanie się do Konta (w szczególności loginu i hasła). Castorama nie ponosi odpowiedzialności za działania osób, którym Uczestnik przekazał dane dostępowe do Konta. W przypadku uzyskania informacji lub podejrzenia uzyskania przez osobę nieuprawnioną dostępu do danych logowania, Uczestnik może zablokować dostęp do Konta kontaktując się z Infolinią CastoPro (nr telefonu 690 680 380).
§ 6
Karty Dodatkowe
- Do dnia 30 kwietnia 2023 r. Uczestnik mógł upoważnić inne osoby do przypisywania transakcji lub gromadzenia Punktów związanych z transakcjami dokonywanymi przez taką osobę w imieniu Uczestnika, poprzez nadanie im Karty Dodatkowej. Warunkiem nadania Karty Dodatkowej było w szczególności zaakceptowanie przez osobę upoważnioną Regulaminu. Posiadacz Karty Dodatkowej jest zobowiązany do stosowania się do postanowień Regulaminu, w szczególności w związku z przypisywaniem transakcji do Konta Uczestnika i korzystaniem z Karty Dodatkowej. Uczestnik pozostaje odpowiedzialny za przestrzeganie postanowień Regulaminu w związku z korzystaniem z Karty Dodatkowej nadanej przez Uczestnika innej osobie. Od dnia 1 maja 2023r. Karty Dodatkowe nie są już wydawane, ale z Kart Dodatkowych wydanych przed tym terminem można nadal korzystać na zasadach określonych w Regulaminie.
- Karta Dodatkowa umożliwia przypisywanie transakcji zakupu towarów lub usług do Konta danego Uczestnika. Karta Dodatkowa nie upoważnia do odbioru Korzyści wynikających z Programu. Do odbioru Korzyści wynikających z Programu dla danego Uczestnika uprawniony jest wyłącznie posiadacz Karty Głównej.
- Administrator Konta i posiadacz Karty Dodatkowej mają możliwość dezaktywacji Karty Dodatkowej.
§ 7
Korzyści. Status CastoPro
- W zależności od spełnienia określonych warunków, Uczestnikom przysługują Korzyści przewidziane w Tabeli Korzyści zawartej we właściwym dla wybranego Sklepu Stacjonarnego Załączniku do Regulaminu. W okresie pilotażowym Castorama ma prawo dokonania zmiany Tabeli Korzyści po uprzednim powiadomieniu Uczestników z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem (z zastrzeżeniem zapewnienia uprawnień do Korzyści, do których Uczestnicy nabyli uprawnienia przed upływem okresu obowiązywania dotychczasowej Tabeli Korzyści).
- Korzyści w postaci kuponów zniżkowych lub uprawnień do uzyskania okresowych rabatów procentowych (o których mowa w § 7 ust. 6) będą uwidaczniane na Koncie Uczestnika. Kupony zniżkowe oraz uprawnienia do rabatów procentowych mogą być wykorzystywane wyłącznie w Sklepach Stacjonarnych wskazanych w Załączniku do Regulaminu, w którym wskazany jest wybrany przez Uczestnika w czasie Rejestracji Sklep Stacjonarny, w okresie ważności kuponu lub rabatu procentowego, nie krótszym niż 90 dni od dnia ich przyznania. Wartość i data ważności kuponu zniżkowego lub rabatu procentowego będzie znajdować się w jego treści.
- Kupony zniżkowe oraz rabaty procentowe, których warunkiem przyznania jest dokonanie transakcji o łącznej wartości wskazanej w odpowiednim Załączniku są przyznawane w okresach wskazanych w odpowiednim Załączniku, przy spełnieniu warunków dla ich uzyskania w danym okresie (poszczególne Załączniki mogą przewidywać odmienne warunki przyznania kuponów zniżkowych oraz rabatów procentowych). Oznacza to, że dla uzyskania kuponu zniżkowego lub rabatu procentowego konieczne jest przypisanie do Konta (zgodnie z § 8 Regulaminu) transakcji o wymaganej wartości w ciągu okresu wskazanego w Załączniku, a po upływie takiego okresu wartość transakcji wymaganych dla uzyskania kuponu zniżkowego lub rabatu procentowego obliczana jest od nowa. Jeżeli koniec jednego z okresów, o których mowa powyżej (sprecyzowanych w Załączniku), przypadałby na datę późniejszą niż ostatni dzień okresu pilotażowego (lub data zakończenia Programu – w wypadku jego wcześniejszego zakończenia), taki okres ulegnie skróceniu do ostatniego dnia okresu pilotażowego lub daty zakończenia Programu.
- Kupon zniżkowy lub rabat procentowy może być wykorzystany przy dokonywaniu w Sklepie Stacjonarnym (właściwym dla Uczestnika) jednej transakcji obejmującej jeden lub większą ilość produktów. W ramach jednej transakcji może być wykorzystany jeden lub więcej kuponów zniżkowych przewidujących obniżenie należnej ceny za produkty o określoną wartość (wyłączone jest wykorzystanie w ramach jednej transakcji kilku rabatów procentowych lub łączne wykorzystanie kuponów obniżających cenę o określoną wartość oraz rabatów procentowych). Jeden kupon przewidujący obniżenie należnej ceny za produkty o określoną wartość nie może być wykorzystany w ramach więcej niż jednej transakcji kasowej, co oznacza, że część zniżki niewykorzystana w ramach transakcji z użyciem kuponu nie będzie mogła być wykorzystana w kolejnej transakcji. Minimalna wartość transakcji, w ramach której może być wykorzystany kupon zniżkowy przewidujący obniżenie należnej ceny za produkty o określoną wartość jest równa sumie wartości kuponu zniżkowego i kwoty 1 złoty brutto. Ceny produktów objętych transakcją zostaną obniżone proporcjonalnie. Cena żadnego produktu objętego transakcją nie może zostać zmniejszona w taki sposób, aby cena produktu była niższa niż 1 grosz.
- Uczestnik Programu otrzyma również Korzyści w postaci:
- możliwości korzystania z obsługi przez dedykowaną infolinię dla Uczestników Programu CastoPro (nr telefonu 690 680 380, informacja o dniach i godzinach pracy infolinii – na Stronie Programu);
- ułatwienia w procesie zwrotu towaru (możliwość dokonania zwrotu na podstawie danych dotyczących transakcji na Kartach dostępnych z poziomu Strony Programu po zalogowaniu się na Koncie).
- Załączniki do Regulaminu mogą przewidywać również możliwość uzyskania okresowych rabatów procentowych, tj. rabatów uprawniających Uczestników do korzystania z określonych procentowo zniżek przez określony czas. Okresowy rabat procentowy uzyskany przez Uczestnika może być wykorzystany w Sklepie Stacjonarnym wybranym przez Uczestnika w procesie Rejestracji lub w innym Sklepie Stacjonarnym wskazanym w tym samym Załączniku.
- Castorama może oferować Uczestnikom również inne Korzyści, w tym, w szczególności kupony zniżkowe, innego rodzaju zniżki lub nagrody rzeczowe. Informacje o takich dodatkowych Korzyściach i warunkach ich uzyskania, znajdowały się będą na Stronie Programu, w Sklepach Stacjonarnych oraz będzie można je uzyskać na dedykowanej infolinii Programu - Infolinii CastoPro (nr telefonu 690 680 380). Rodzaj takich Korzyści oferowanych Uczestnikom może się zmieniać w czasie.
- Dla odbioru Korzyści wynikających z Programu w postaci ewentualnych nagród rzeczowych, Uczestnik zobowiązany będzie do okazania (w formie elektronicznej) swojej Karty pracownikowi sklepu, przy czym Castorama dla odbioru ewentualnych wprowadzonych w przyszłości nagród rzeczowych może wymagać podania również innych danych autoryzujących danego Uczestnika do odbioru nagrody (np. podanie kodu otrzymanego w wiadomości SMS). Takie wymogi będą komunikowane na Stronie Programu oraz za pośrednictwem Konta Uczestnika. Odbiór niektórych Korzyści może wymagać ich wcześniejszej rezerwacji do odbioru – w takim wypadku Uczestnik powinien dokonać rezerwacji zgodnie z informacją na Stronie Programu.
- Skorzystanie z przyznanej zniżki (w szczególności zniżki na usługi określone w Załączniku właściwym dla wybranego Sklepu Stacjonarnego) wymaga okazania pracownikowi w Sklepie Stacjonarnym odpowiedniego widoku ze Strony Programu na ekranie urządzenia mobilnego.
- Ilość niektórych Korzyści (w szczególności kuponów zniżkowych i nagród rzeczowych) oferowanych Uczestnikom może być ograniczona. Odbiór niektórych Korzyści może wymagać również spełnienia dodatkowych wymogów wynikających np. z konieczności realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa lub obowiązków podatkowych, a możliwość uzyskania takich Korzyści przez niektórych Uczestników może być z tych przyczyn ograniczona.
- W przypadku skutecznego odstąpienia przez Uczestnika (w wykonaniu jego prawa do odstąpienia wynikającego z ustawy) od umowy sprzedaży produktu, w ramach której Uczestnik wykorzystał kupon zniżkowy przewidujący obniżenie należnej ceny za produkty o określoną wartość i dokonaniu zwrotu produktu zakupionego na podstawie takiej umowy, Uczestnikowi (poza zwrotem uiszczonej ceny) zostanie ponownie przypisana na Konto wartość transakcji, w wysokości odpowiadającej wartości transakcji, w związku z którymi uzyskany został przez Uczestnika kupon zniżkowy wykorzystany przy transakcji, od której Uczestnik odstąpił bądź – w wypadku zgłoszenia przez Uczestnika woli skorzystania z takiej opcji – Uczestnikowi wydana zostanie karta podarunkowa o wartości kuponu lub kuponów zniżkowych wykorzystanych w celu zakupu zwracanego produktu. Szczegółowy regulamin i zasady korzystania z kart podarunkowych Castorama znajdują się pod adresem: https://www.castorama.pl/uslugi/karty-podarunkowe. Jeżeli jednak Uczestnik wykorzystał kupon zniżkowy w transakcji obejmującej wiele produktów/usług karta podarunkowa o wartości tego kuponu zniżkowego zostanie wydana Uczestnikowi jedynie w sytuacji dokonania zwrotu wszystkich produktów, w związku z zakupem których wykorzystał kupon zniżkowy. W sytuacji wykonania zwrotu na podstawie uprawnień przyznanych przez Castorama, Uczestnikowi zostanie (poza zwrotem uiszczonej ceny) ponownie przypisana na Konto wartości transakcji, w wysokości odpowiadającej wartości transakcji, w związku z którymi uzyskany został przez Uczestnika kupon zniżkowy wykorzystany przy transakcji, od której Uczestnik odstąpił (lub proporcjonalna część takiej wartości – w wypadku, gdy Uczestnik wykorzystał kupon przy zakupie kilku produktów, a odstąpił od sprzedaży jedynie części z nich). W celu uniknięcia wątpliwości – niniejsze postanowienie nie pozbawia Uczestnika jakichkolwiek uprawnień, jakie na mocy obowiązujących przepisów prawa oraz umowy sprzedaży przysługują Uczestnikowi w sytuacji wadliwości produktów lub usług.
- Korzyści w postaci ewentualnych wynikających z Programu rabatów lub zniżek, które mogą być uzyskane w Programie, nie łączą się z innymi promocjami dostępnymi w Castorama (np. akcjami w ramach których komunikowane są ceny obniżone (przez ich porównanie z cenami przekreślonymi), przekreślone lub produkty sprzedawane są w zestawie, w ramach którego kolejny produkt jest tańszy lub udzielony jest na niego rabat procentowy), o ile Castorama nie postanowi inaczej w ramach warunków takich innych promocji lub chyba że Castorama w innej formie dopuści możliwość takiego łączenia z innymi promocjami. W przypadku braku możliwości łączenia promocji, Uczestnik przed dokonaniem transakcji, w ramach której może skorzystać z Korzyści przewidzianej w Programie, decyduje, czy realizuje w ramach transakcji Korzyść z Programu, czy też korzyść wynikającą z innej promocji realizowanej przez Castorama.
§ 8
Przypisanie transakcji do Konta
- Castorama będzie zapisywała transakcje dokonane przez Uczestnika w przypadku transakcji nabycia towarów lub usług wyłącznie w Sklepie Stacjonarnym wybranym przez Uczestnika w procesie Rejestracji oraz Sklepie Stacjonarnym wskazanym w tym samym Załączniku, co Sklep Stacjonarny wybrany przez Uczestnika w procesie Rejestracji oraz w Sklepie Internetowym (w tym za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej) na zasadach określonych w ust. 2 poniżej. Warunkiem jest okazanie Karty Głównej lub Karty Dodatkowej podczas realizacji transakcji kasowej lub podanie numeru telefonu skojarzonego z tą Kartą Główną.
- Przypisanie transakcji dokonywanej w Sklepie Internetowym do Konta możliwe będzie wyłącznie w przypadku, gdy Uczestnik dokonując transakcji w Sklepie Internetowym wybierze jako sklep właściwy Sklep Stacjonarny wybrany przez Uczestnika w procesie Rejestracji lub Sklep Stacjonarny wskazany w tym samym Załączniku. Warunkiem jest wprowadzenie podczas składania zamówienia w Sklepie Internetowym przez Uczestnika tego samego adresu e-mail, który został podany podczas rejestracji w Programie Lojalnościowym.
- W związku z tym, że w Sklepach Stacjonarnych ani w Sklepie Internetowym nie jest prowadzona sprzedaż hurtowa, Castorama zastrzega sobie prawo do wyłączenia transakcji obejmującej hurtową ilość produktów z Konta i nieprzyznania lub cofnięcia przyznanych w związku z taką transakcją Korzyści. W razie wątpliwości, za zamówienie hurtowe (zakup hurtowy) uznaje się zamówienie obejmujące (w ramach jednego zamówienia lub kilku zamówień Uczestnika złożonych w ciągu trzech dni złożonych w tym samym lub różnych sklepach Castorama) powyżej 20 sztuk tego samego produktu. Castorama zastrzega sobie także prawo do wyłączenia transakcji z Konta i nieprzyznania lub cofnięcia przyznanych w związku z taką transakcją Korzyści w przypadku, gdy okoliczności związane z transakcją wskazują na możliwość oszustwa.
- Z zastrzeżeniem możliwości wydania Kart Dodatkowych zgodnie z § 6 Regulaminu, Uczestnik nie może przekazywać danych Karty i Konta na rzecz osób trzecich, ani osoba trzecia nie może posługiwać się danymi Karty i Konta Uczestnika, w celu zaliczenia na Konto danego Uczestnika transakcji dokonywanych przez osoby trzecie. Nie jest dopuszczalne przekazywanie Karty ani danych Karty osobom trzecim w celu zaliczenia na Konto Uczestnika transakcji dokonywanych przez osoby trzecie. Castorama może zweryfikować tożsamość osoby dokonującej transakcji, w celu sprawdzenia czy transakcji dokonuje Uczestnik uprawniony do Karty lub Konta, na które powołuje się Uczestnik przy transakcji. W przypadku stwierdzenia przypisania wartości danej transakcji do Konta z naruszeniem niniejszego postanowienia, Castorama będzie uprawniona do usunięcia z Konta wartości transakcji przypisanych Uczestnikowi w związku z takim naruszeniem, a takie działania Uczestnika traktowane będzie jako istotne naruszenie Regulaminu.
- Przypisanie transakcji i jej wartości do danego Uczestnika warunkowane jest:
- w przypadku transakcji w Sklepie Stacjonarnym - poinformowaniem kasjera przy rozpoczęciu transakcji kasowej o posiadaniu statusu Uczestnika Programu oraz okazaniem Karty (wyświetlenie jej w formie elektronicznej na urządzeniu mobilnym) lub podanie numeru telefonu Uczestnika skojarzonego z tą Kartą;
- w przypadku transakcji w Sklepie Stacjonarnym przy użyciu kas samoobsługowych – podaniem numeru Karty lub numeru telefonu Uczestnika skojarzonego z tą Kartą;
- w przypadku transakcji w Sklepie Internetowym – podaniem w zamówieniu składanym w Sklepie Internetowym tego samego adresu e-mail, który został podany przez Uczestnika podczas rejestracji w Programie Lojalnościowym
- W wypadku braku podjęcia wskazanych powyżej działań podczas dokonywania transakcji, późniejsze (tj. po zakończeniu transakcji) przypisanie transakcji do Konta Uczestnika nie będzie możliwe.
- W przypadku zamówień produktów transakcja zostanie przypisana do konta w programie lojalnościowym w chwili odebrania towaru i wydrukowania paragonu fiskalnego. Zaliczki fiskalne nie są zaliczane do wydatków w programie lojalnościowym.
- Transakcja zostanie zapisana na Koncie nie później niż w terminie 48 godzin od transakcji i wpływu do Castorama pełnej płatności z tytułu danej transakcji.
- W przypadku odstąpienia przez Uczestnika od transakcji (umowy sprzedaży towarów lub usług), w szczególności poprzez zwrot towaru na podstawie uprawnień wynikających z przepisów prawa lub ewentualnych zobowiązań przyjętych przez Castorama, transakcja taka nie będzie po odstąpieniu uwzględniana w ramach salda Konta Uczestnika, a jej wartość zostanie odjęta z salda Konta.
- W przypadku uzyskania lub skorzystania z Korzyści w ramach Programu, wynikających z uprzednio dokonanej transakcji, od której Uczestnik odstąpił (w tym poprzez zwrot towaru), Castorama jest uprawniona do żądania zwrotu przez Uczestnika Korzyści uzyskanych w związku z transakcją, od której Uczestnik odstąpił lub jej równowartości. W szczególności, w przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towarów lub usług, w związku z zaliczeniem których na Konto Uczestnika uzyskał on jakiekolwiek Korzyści – Uczestnik będzie zobowiązany do ich zwrotu (w szczególności Castorama będzie uprawniona do dezaktywacji kuponów zniżkowych lub rabatów procentowych uzyskanych w związku z umową, od której Uczestnik odstąpił) lub – w wypadku gdy Uczestnik udzieloną Korzyść już wykorzystał – zwrotu równowartości wykorzystanej Korzyści (Castorama będzie uprawniona do potrącenia wartości Korzyści podlegającej zwrotowi na rzecz Castorama z kwotami należnymi Uczestnikowi w związku z odstąpieniem od umowy sprzedaży). Równowartością uzyskanej Korzyści jest w szczególności kwota odpowiadająca wartości zniżek uzyskanych przez Uczestnika na podstawie kuponu zniżkowego, a także kwota odpowiadająca wartości uzyskanych rabatów procentowych.
- Kupony zniżkowe nie stanowią środków pieniężnych. Karta ani kupony zniżkowe nie podlegają wymianie na środki pieniężne, jak również Karta oraz kupony zniżkowe i związane z nimi uprawnienia nie mogą być przedmiotem sprzedaży ani przeniesienia pod innym tytułem na rzecz osób trzecich, w tym innych Uczestników.
- Uczestnik (będący osobą fizyczną) ani żadna inna osoba nie może podejmować czynności zmierzających do przypisania transakcji do Konta w wypadku dokonywania zakupu towarów i usług w zakresie niezwiązanym z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (tj. w wypadku dokonywania transakcji jako Konsument).
- Castorama może w każdym czasie i ze skutkiem natychmiastowym wyłączyć w Regulaminie możliwość zaliczania na Konto wartości transakcji, których przedmiotem są produkty lub usługi o takim charakterze, dla których przypisanie ich wartości do Konta za ich zakup mogłoby być uznane za niedozwoloną promocję takich produktów lub usług lub z innego powodu uznane za działanie niezgodne z prawem.
§ 9
Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Uczestników Programu, osób upoważnionych przez Uczestników, będących posiadaczami Karty Dodatkowej oraz osób wyznaczonych przez Uczestników do zarządzania kontem i Kartą Główną jest Castorama Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie (02-255), przy ul. Krakowiaków 78, KRS 0000024785 (dalej jako „Castorama” lub „Administrator”). Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem: IOD@castorama.pl lub pod ww. adresem siedziby, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu świadczenia usług określonych w Programie na podstawie art. 6 ust. 1. lit. b Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (dalej: „RODO”), w związku z akceptacją Regulaminu. Ponadto dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO tj. prawnie uzasadnionego interesu, jakim jest realizacja zasad Programu na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie, w szczególności w zakresie rozpatrzenia reklamacji dotyczących Programu oraz ewentualnego dochodzenia i obrony przed roszczeniami z nim związanymi. Dane osobowe podane w związku z udzieloną dobrowolną zgodą na przetwarzanie ich w celu marketingowym przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO (dane osobowe przetwarzane będą do czasu wycofania zgody). Dane osobowe mogą podlegać automatycznemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu którego celem jest jak najlepsze dopasowanie przesyłanych informacji do potrzeb i zainteresowań osoby, która przystąpiła do Programu lub wyraziła dodatkowe zgody marketingowe, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
- Podanie przez Uczestników Programu danych osobowych, jak również danych osób upoważnionych przez Uczestników, będących posiadaczami Karty Dodatkowej oraz osób wyznaczonych przez Uczestników do zarządzania Kontem i Kartą Główną jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przystąpienia i realizacji Programu.
- Dane osobowe mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora, w szczególności agencjom marketingowym, podmiotom świadczącym usługi IT również spoza UE, tylko w celu i zakresie niezbędnym dla realizacji ww. celu, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów zawartych z Administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora. Zgodnie z przepisami ochrony danych, bezpieczeństwo przy przetwarzaniu danych poza EOG gwarantuje stosowanie zewnętrznych umów dotyczących przetwarzania danych w oparciu o standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez UE lub decyzje Komisji Europejskiej stwierdzające odpowiedni poziom ochrony danych osobowych.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania Programu oraz przez okres 5 lat od zakończenia udziału Uczestnika w Programie. W przypadku wyrażenia dobrowolnych zgód marketingowych dane będą przetwarzane do czasu wycofania zgód.
- Wyrażona dobrowolna zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych może zostać wycofana w dowolnym momencie, z zastrzeżeniem, że cofnięcie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie wyrażonej zgody, przed jej wycofaniem.
- Osobom, których dane dotyczą przysługuje prawo żądania dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Uczestnik Programu może w każdym czasie zrezygnować z członkostwa w Programie, zgodnie z treścią § 11 Regulaminu.
§ 10
Zmiany Regulaminu
- Castorama przysługuje prawo do zmiany postanowień Regulaminu w wypadku zaistnienia ważnych powodów, w szczególności w związku z planowanymi przez Castorama zmianami w mechanice Programu, zmianami prawnymi (w tym orzeczeniami, decyzjami lub zaleceniami wydanymi przez właściwe organy lub Sądy), zmianą danych stron internetowych lub danych kontaktowych, stwierdzenia niespójności w postanowieniach Regulaminu, przeciwdziałaniu nadużyciom.
- Castorama przysługuje również prawo do zmiany Regulaminu w sytuacji decyzji o kontynuacji Programu po zakończeniu okresu pilotażowego przekazanej Uczestnikom zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu. W takiej sytuacji Castorama przewiduje w szczególności możliwość dokonania zmian w Regulaminie w celu objęcia nim wszystkich lub większości sklepów Castorama oraz ujednolicenia warunków programu dla wszystkich lub większości sklepów. W wypadku przedłużenia Programu na okres po zakończeniu okresu pilotażowego Castorama wprowadzi również nowe załączniki opisujące Korzyści możliwe do uzyskania w Programie w jego docelowej formie oraz opisujące warunki ich uzyskania (w szczególności poprzez zmianę załączników do Regulaminu). Zmiana Korzyści i warunków uzyskania Korzyści nie wpływa na prawa nabyte Uczestników, tj. na Korzyści uzyskane przez Uczestników zgodnie z warunkami obowiązującymi przed zmianą. Uczestnik w każdym czasie będzie mógł zakończyć swój udział w Programie poprzez dezaktywację Konta.
- Informacje dotyczące zmian Regulaminu będą komunikowane Uczestnikom w terminie 7 dni przed ich wejściem w życie poprzez umieszczenie informacji o zmienionym Regulaminie na Stronie Programu oraz poprzez wysyłkę Uczestnikom zarejestrowanym w Programie informacji na wskazany podczas Rejestracji adres e-mail.
- W przypadku zmiany Regulaminu zarejestrowanemu w Programie Uczestnikowi przysługuje prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy dotyczącej jego udziału w Programie (tj. zamknięcia Konta w Programie). W takim przypadku odpowiednie zastosowanie znajdował będzie § 11 ust. 2 poniżej.
- W przypadku stwierdzenia, że którekolwiek z postanowień Regulaminu jest z jakichkolwiek powodów, w części lub w całości, dotknięte sankcją nieważności, Castorama zobowiązuje się do dokonania takich zmian jego treści, by nieważność ową usunąć. Nieważność jednego z postanowień Regulaminu nie ma wpływu na ważność pozostałych jego postanowień.
§ 11
Rezygnacja lub wykluczenie z udziału w Programie / Zakończenie Programu
- Castorama może zawiesić udział Uczestnika w Programie w przypadku naruszenia postanowień Regulaminu. W przypadku zawieszenia udziału w Programie Konto Uczestnika może zostać zablokowane (tj. nie będzie istniała możliwość realizacji Korzyści i przypisywana transakcji do Konta). Castorama może także nie dopuścić do Rejestracji Uczestnika lub wykluczyć Uczestnika z udziału w Programie (w tym zablokować lub bezpowrotnie usunąć Konto Uczestnika), jeżeli:
- Uczestnik nie spełnia wymogów określonych w Regulaminie;
- Uczestnik zaprzestanie lub zawiesi prowadzenie działalności gospodarczej;
- Uczestnik w toku Rejestracji podał nieprawdziwe dane;
- Uczestnik naruszył istotne postanowienie Regulaminu;
- Uczestnik w związku z udziałem w Programie naruszył przepisy obowiązującego prawa.
- Uczestnik może w dowolnym momencie zrezygnować z udziału w Programie. Rezygnacji można dokonać poprzez pisemne wypowiedzenie umowy o udział w Programie lub poprzez dokonanie dezaktywacji Konta Uczestnika (przy wykorzystaniu odpowiednich opcji Konta). W wypadku rezygnacji przez Uczestnika jego udziału w Programie przypisana do Konta wartość transakcji zostanie automatycznie unieważniona, przy czym pomimo dezaktywacji/zamknięcia Konta Castorama utrzyma dla Uczestników możliwość zalogowania się do Konta w zakresie i przez czas niezbędny dla umożliwienia im wykorzystania Korzyści przyznanych przed dezaktywacją Konta. Rezygnacja z udziału w Programie jest równoznaczna z dezaktywacją Karty Głównej oraz wszystkich nadanych przez Uczestnika Kart Dodatkowych.
- Castorama zastrzega sobie prawo zakończenia obowiązywania Programu za uprzednim zawiadomieniem przekazanym z wyprzedzeniem nie krótszym niż 60 dni, z zastrzeżeniem, że w okresie pilotażu (wskazanym w § 1 ust. 2 Regulaminu) Program może zostać zakończony za zawiadomieniem przekazanym z wyprzedzeniem nie krótszym niż 7 dni. Informacje o zakończeniu Programu Castorama przekaże do Uczestników za pośrednictwem wiadomości e- mail na adres podany na Koncie Uczestnika. W celu uniknięcia wątpliwości – Uczestnikowi nie będą przysługiwały roszczenia wobec Castorama w sytuacji wcześniejszego zakończenia Programu zgodnie z niniejszym § 11 ust. 3 Regulaminu.
- Castorama ma prawo do czasowego zawieszenia Programu w całości lub w części w wyjątkowych sytuacjach takich jak np. naruszenie bezpieczeństwa danych, cyberatak, zidentyfikowana duża skala nadużyć. W takiej sytuacji Castorama niezwłocznie powiadomi Uczestników i dążyć będzie do niezwłocznego przywrócenie pełnej funkcjonalność Programu. W celu uniknięcia wątpliwości – Uczestnikowi nie będą przysługiwały roszczenia wobec Castorama w sytuacji zawieszenia Programu zgodnie z niniejszym § 11 ust. 4 Regulaminu.
- Po zakończeniu obowiązywania Programu (w wyniku zakończenia Programu przez Castorama lub w wyniku upływu okresu obowiązywania Programu) Uczestnik nie będzie miał możliwości korzystania z Konta i związanych z nim Korzyści, z zastrzeżeniem możliwości wykorzystania przyznanych kuponów zniżkowych do dnia wskazanego w ich treści, jak również wykorzystania innych Korzyści, o których możliwości wykorzystania po upływie okresu obowiązywania Programu Uczestnik zostanie poinformowany przez Organizatora. W przypadku zakończenia obowiązywania Programu Castorama utrzyma dla Uczestników możliwość zalogowania się do Konta w zakresie określonym w § 11 ust. 2 powyżej.
§ 12
Procedura reklamacyjna
- Uczestnik ma prawo do składania reklamacji związanych z działaniem Programu. Podmiotem uprawnionym do rozpatrywania reklamacji jest Castorama.
- Reklamacje powinny być przesyłane w szczególności na adres bok@castorama.pl w formie elektronicznej (wiadomość mailowa w polu temat wiadomości powinna zawierać słowo: „reklamacja”) i powinny zawierać: (1) przedmiot reklamacji oraz uzasadnienie oraz (2) oznaczenie Użytkownika (imię, nazwisko, adres, adres e-mail). Castorama przyjmuje również reklamacje składane z wykorzystaniem tradycyjnej przesyłki pocztowej, wysłanej na adres korespondencyjny: Castorama Polska Sp. z o.o., ul. Krakowiaków 78, 02-255 Warszawa, z zamieszczonym na kopercie dopiskiem „reklamacja”.
- Castorama zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Uczestnika celem uzupełnienia informacji zawartych w reklamacji, jeżeli podane przez Uczestnika informacje będą niepełne i rozpatrzenie reklamacji przez Castorama będzie niemożliwe.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez Castorama w ciągu 14 dni od ich otrzymania. Decyzja Castorama dotycząca reklamacji będzie przekazywana Użytkownikowi na adres e-mail wskazany w reklamacji.
§ 13
Wejście w życie. Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 19.12.2023 r.
- Regulamin jest dostępny w Sklepach Stacjonarnych oraz na Stronie Programu.
- Castorama jest dużym przedsiębiorcą w rozumieniu ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (Dz.U. 2020.935 t.j. z dnia 26.05.2020 r.).
- Wszelkie spory wynikające z niniejszego Regulaminu będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Castorama.
- Odpowiedzialność odszkodowawcza Castorama związana z Programem wobec jego Uczestników ograniczona jest do szkody rzeczywistej i nie obejmuje szkód pośrednich.
- Postanowienia punktów 4 i 5 nie dotyczą Konsumentów oraz osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Zawiadomienia związane z Programem Castorama może przesyłać na aktualny adres e-mail lub numer telefonu podany przez Uczestnika w ramach Konta.
- W różnych Sklepach Stacjonarnych mogą obowiązywać różne szczególne warunki Programu (określone w odpowiednich Załącznikach lub na Koncie Uczestnika). W celu uniknięcia wątpliwości, Korzyści uzyskane w Sklepach Stacjonarnych wskazanych w jednym Załączniku oraz wartości transakcji zgromadzonych na Kontach Uczestników przypisanych do danego Sklepu Stacjonarnego, nie łączą się z Korzyściami i wartościami uzyskanymi lub zgromadzonymi w innych Sklepach Stacjonarnych niż wskazane w Załączniku, w którym wymieniony jest wybrany Sklep Stacjonarny. Ponowna Rejestracja przy użyciu tych samych danych (numer telefonu, adres e-mail) nie będzie możliwa, jeżeli Uczestnik wykorzystał je już w Rejestracji, w której wskazał inny Sklep Stacjonarny.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
- Załączniki stanowią integralną część Regulaminu.
Załącznik nr 1 do Regulaminu dla klientów sklepów w Białymstoku przy ul. Narodowych Sił Zbrojnych 13 (15-690 Białystok), w Bielsku-Białej (ul. Warszawska 186), w Bydgoszczy (przy ul. Szubińskiej 5 oraz przy ul. Szajnochy 1), w Bytomiu przy Al. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 27 (41-923 Bytom), w Chorzowie przy ul. Sportowej 31 (41-500 Chorzów),Ciechanowie, Władysławowo 68 gmina Opinogóra Górna(06-406 Ciechanów), w Cieszynie przy Ul. Graniczna 80 (43-400 Cieszyn), w Częstochowie (Al. Jana Pawła II 2), w Elblągu przy ul. Żuławska 25 (82-300 Elbląg), w Ełku przy ul. Ciepła 2 (19-300 Ełk), w Gliwicach przy ul. Pszczyńska 315 (44-100 Gliwice), w Gnieźnie przy ul. Pałucka 1 (62-200 Gniezno), w Gorzowie Wielkopolskim (ul. Czartoryskiego 1), w Grudziądzu przy ul.Konarskiego 47 (86-300 Grudziądz), w Jeleniej Górze przy Al. Jana Pawła II 11 (58-506 Jelenia Góra), w Kaliszu przy ul. Tylna 17 - 23 (62-800 Kalisz), w Katowicach (przy Al. Roździeńskiego 198), w Kędzierzynie-Koźlu przy Al. Armii Krajowej 40 (47-224 Kędzierzyn-Koźle), w Kłodzku przy ul. Letnia 2 (57-300 Kłodzko), w Krakowie przy ul. Pilotów 6 (31-462 Kraków), przy ul. Sosnowiecka 147 (31-345 Kraków), przy ul. Walerego Sławka 1 (30-633 Kraków), przy ul. Zakopiańska 62A (30-418 Kraków), w Legnicy (ul. Roberta Schumana 9), w Łodzi przy ul. Wydawnicza 13 (92-333 Łódź), w Łomiankach (ul. Brukowa 27), w Nowym Sączu przy ul. Węgierska 94 (33-300 Nowy Sącz), w Nowym Targu przy ul. Szaflarska 176 (34-400 Nowy Targ), w Nysie przy ul. Zygmunta Krasińskiego 31 (48-303 Nysa), w Olkuszu przy ul. Wspólna 1 (32-300 Olkusz), w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 16 (10-602 Olsztyn), w Opolu przy ul. Wiejska 141A (45-302 Opole), w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Majorka 2 (63-400 Ostrów Wielkopolski), w Oświęcimiu przy ul. Zatorska 1 (32-600 Oświęcim), w Otwocku przy ul. R. Kuklińskiego 3 (05-400 Otwock), w Pabianicach przy ul. Grota Roweckiego 8a (95-200 Pabianice), w Piasecznie (ul. Przedsiębiorców 5), w Płocku przy ul. Bielska 59A (09-400 Płock), w Poznaniu przy ul. H. Konopackiej 20 (60-002 Poznań), w Przemyślu przy ul. Lwowska 17 (37-700 Przemyśl), w Raciborzu przy ul. Rybnicka 95 (47-400 Racibórz), w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowa 4 (41-700 Ruda Śląska), w Rzeszowie (Al. Powstańców Warszawy 13), w Rybniku przy ul. Obwiednia Północna 21 (44-200 Rybnik), w Skierniewicach przy ul. Wyszyńskiego 10 (96-100 Skierniewice), w Sosnowcu (ul. Długosza 82), w Stalowej Woli przy ul. Przemysłowa 2B (37-450 Stalowa Wola), w Starym Mieście przy ul. Ogrodowa 31 (62-571 Stare Miasto), w Swarzędzu przy ul. Henryka Sienkiewicza 23 (62-020 Swarzędz), w Tarnowie przy ul. Nowodąbrowska 127 (33-100 Tarnów), w Tarnowskich Górach przy ul. Obwodnica 16 (42-600 Tarnowskie Góry), w Toruniu przy ul. Szosa Bydgoska 102a (87-100 Toruń), przy ul. Żwirki i Wigury 88 (87-100 Toruń), w Tychach przy ul. Towarowa 2 (43-100 Tychy), we Włocławku przy ul. Kapitulna 41a (87-802 Włocławek), we Wrocławiu przy ul. Legnicka 58 (54-204 Wrocław), w Wałbrzychu przy ul. H. Wieniawskiego 21 (58-306 Wałbrzych), w Warszawie (przy ul. Bartyckiej 26/16a, przy ul. Głębockiej 15a, przy ul. Grochowskiej 21, przy Al. Krakowskiej 75, przy ul. Popularnej 71, przy ul. Górczewskiej 124 oraz przy ul. Herbu Oksza 24), oraz w Żorach przy Al. Zjednoczonej Europie 26 (44-240 Żory), w Gdańsku przy Al. Grunwaldzka 262 (80-309 Gdańsk), w Gdańsku przy ul. Odyseusza 2 (80-180 Gdańsk), w Głogowie przy ul. Ks. J. Poniatowskiego 10 (67-200 Głogów), w Kobierzyce przy ul. Czekoladowa 3 (55-040 Kobierzyce), w Kielcach przy ul. Wrzosowa 42 (25-211 Kielce), w Koszalinie przy ul. Paderewskiego 2 (75-736 Koszalin), w Lubinie przy Al. Komisji Edukacji Narodowej 1 (59-300 Lubin), w Lublinie przy Ul. Mełgiewska 16C (20-709 Lublin), w Łomży przy Al. J. Piłsudskiego 135 (18-400 Łomża), w Mławie przy Al..Św. Wojciecha 17 (06-500 Mława), w Mińsku Mazowieckim przy ul. Warszawska 63B (05-300 Mińsk Mazowiecki), w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Żeromskiego 13 (27-400 Ostrowiec Świętokrzyski), w Puławach przy ul. Gen. Fieldorfa Nila 20 (24-100 Puławy), w Radomiu przy ul. Energetyków 1 (26-600 Radom), w Rumii przy ul. Grunwaldzka 5 (84-230 Rumia), w Siedlcach przy ul. Łukowska 113 (08-110 Siedlce), w Skarżysku-Kamiennej przy Al. Marszałka J. Piłsudskiego 2 (26-110 Skarżysko-Kamienna), w Słupsku przy ul. Hubalczyków 2 (76-200 Słupsk), w Starogardzie Gdańskim przy ul. Zblewska 5 (83-200 Starogard Gdański), w Stargardzie przy ul. Stargardzka 1b (Lipnik) (73-110 Stargard), w Szczecinie przy ul. Ku Słońcu 67B (71-073 Szczecin), w Szczecinie przy ul. Południowa 21 (70-435 Szczecin), w Szczecinie przy ul. Wiosenna 80 (71-468 Szczecin), w Świnoujściu przy ul. Wojska Polskiego 96 (72-600 Świnoujście), w Zamościu przy ul. Dzieci Zamojszczyzny 4 (22-400 Zamość), w Zgorzelcu przy ul. Jeleniogórska 77 (59-900 Zgorzelec), w Zielonej Górze przy ul. Wojska Polskiego 19 (65-001 Zielona Góra), w Żarach przy ul. Broni Pancernej 15 (68-200 Żary).
Obowiązuje od dnia 07.09.2023 r.
Załącznik określa szczególne warunki Programu dla Uczestników, którzy podczas Rejestracji wybrali następujące sklepy Castorama:
- w Augustowie przy ul. Mazurska 10 (16-300 Augustów);
- w Białymstoku przy ul. Narodowych Sił Zbrojnych 13 (15-690 Białystok);
- w Bielsku-Białej przy ul. Warszawskiej 186 (43-300 Bielsko-Biała);
- w Bydgoszczy przy ul. Szubińskiej 5 (85-312 Bydgoszcz);
- w Bydgoszczy przy ul. Szajnochy 1 (85-738 Bydgoszcz);
- w Bytomiu przy Al. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 27 (41-923 Bytom);
- w Chełmie przy ul. Rejowiecka 179A (22-100 Chełm);
- w Chorzowie przy ul. Sportowej 31 (41-500 Chorzów);
- w Ciechanowie, Władysławowo 68 (gmina Opinogóra Górna), 06-406 Ciechanów;
- w Cieszynie przy Ul. Graniczna 80 (43-400 Cieszyn);
- w Częstochowie przy Al. Jana Pawła II 2 (42-200 Częstochowa);
- w Elblągu przy ul. Żuławska 25 (82-300 Elbląg);
- w Ełku przy ul. Ciepła 2 (19-300 Ełk);
- w Gdańsku przy Al. Grunwaldzka 262 (80-309 Gdańsk);
- w Gdańsku przy ul. Odyseusza 2 (80-180 Gdańsk);
- w Gliwicach przy ul. Pszczyńska 315 (44-100 Gliwice);
- w Głogowie przy ul. Ks. J. Poniatowskiego 10 (67-200 Głogów);
- w Gnieźnie przy ul. Pałucka 1 (62-200 Gniezno);
- w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Czartoryskiego 1 (66-400 Gorzów Wielkopolski);
- w Grudziądzu przy ul.Konarskiego 47 (86-300 Grudziądz);
- w Jeleniej Górze przy Al. Jana Pawła II 11 (58-506 Jelenia Góra);
- w Kaliszu przy ul. Tylna 17 - 23 (62-800 Kalisz);
- w Katowicach przy Al. Roździeńskiego 198, (40-315 Katowice);
- w Kędzierzynie-Koźlu przy Al. Armii Krajowej 40 (47-224 Kędzierzyn-Koźle);
- w Kielcach przy ul. Wrzosowa 42 (25-211 Kielce);
- w Kłodzku przy ul. Letnia 2 (57-300 Kłodzko);
- w Kobierzyce przy ul. Czekoladowa 3 (55-040 Kobierzyce);
- w Koszalinie przy ul. Paderewskiego 2 (75-736 Koszalin);
- w Krakowie przy ul. Pilotów 6 (31-462 Kraków);
- w Krakowie przy ul. Sosnowiecka 147 (31-345 Kraków);
- w Krakowie przy ul. Walerego Sławka 1 (30-633 Kraków);
- w Krakowie przy ul. Zakopiańska 62A (30-418 Kraków);
- w Lesznie przy Aleje Konstytucji 3 Maja 12 (64-100 Leszno);
- w Lubinie przy Al. Komisji Edukacji Narodowej 1 (59-300 Lubin);
- w Lublinie przy Ul. Mełgiewska 16C (20-209 Lublin);
- w Łodzi przy ul. Gen. Sikorskiego 2/6 (91-497 Łódź);
- w Łodzi przy ul. Wróblewskiego 31 (93-566 Łódź);
- w Łomiankach przy ul Brukowej 27 (05-092 Łomianki);
- w Łomży przy Al. J. Piłsudskiego 135 (18-400 Łomża);
- w Mławie przy Al..Św. Wojciecha 17 (06-500 Mława);
- w Mińsku Mazowieckim przy ul. Warszawska 63B (05-300 Mińsk Mazowiecki);
- w Nysie przy ul. Zygmunta Krasińskiego 31 (48-303 Nysa);
- w Nowym Sączu przy ul. Węgierska 94 (33-300 Nowy Sącz);
- w Nowym Targu przy ul. Szaflarska 176 (34-400 Nowy Targ);
- w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 16 (10-602 Olsztyn);
- w Opolu przy ul. Wiejska 141A (45-302 Opole);
- w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Żeromskiego 13 (27-400 Ostrowiec Świętokrzyski);
- w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Majorka 2 (63-400 Ostrów Wielkopolski);
- w Oświęcimiu przy ul. Zatorska 1 (32-600 Oświęcim);
- w Otwocku przy ul. R. Kuklińskiego 3 (05-400 Otwock);
- w Pabianicach przy ul. Grota Roweckiego 8a (95-200 Pabianice);
- w Piasecznie przy ul. Przedsiębiorców 5 (05-500 Mysiadło);
- w Płocku przy ul.Bielska 59A (09-400 Płock);
- w Poznaniu przy ul. H.Konopackiej 20 (60-002 Poznań);
- w Przemyślu przy ul. Lwowska 17 (37-700 Przemyśl);
- w Puławach przy ul. Gen. Fieldorfa Nila 20 (24-100 Puławy);
- w Raciborzu przy ul. Rybnicka 95 (47-400 Racibórz);
- w Radomiu przy ul. Energetyków 1 (26-600 Radom);
- w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowa 4 (41-700 Ruda Śląska);
- w Rumii przy ul. Grunwaldzka 5 (84-230 Rumia);
- w Rybniku przy ul. Obwiednia Północna 21 (44-200 Rybnik);
- w Rzeszowie przy Al. Powstańców Warszawy 13 (35-329 Rzeszów);
- w Siedlcach przy ul. Łukowska 113 (08-110 Siedlce);
- w Skarżysku-Kamiennej przy Al. Marszałka J. Piłsudskiego 2 (26-110 Skarżysko-Kamienna);
- w Słupsku przy ul. Hubalczyków 2 (76-200 Słupsk);
- w Sosnowcu przy ul. Długosza 82, (41-219 Sosnowiec);
- w Stalowej Woli przy ul. Przemysłowa 2B (37-450 Stalowa Wola);
- w Stargardzie przy ul. Stargardzka 1b (Lipnik) (73-110 Stargard);
- w Starogardzie Gdańskim przy ul. Zblewska 5 (83-200 Starogard Gdański);
- w Stare Miasto przy ul. Ogrodowa 31 Stare Miasto (62-571 Stare Miasto);
- w Swarzędzu przy ul. Henryka Sienkiewicza 23 (62-020 Swarzędz);
- w Szczecinie przy ul. Ku Słońcu 67B (71-073 Szczecin);
- w Szczecinie przy ul. Południowa 21 (70-435 Szczecin);
- w Szczecinie przy ul. Wiosenna 80 (71-468 Szczecin);
- w Świnoujściu przy ul. Wojska Polskiego 96 (72-600 Świnoujście);
- w Tarnowie przy ul. Nowodąbrowska 127 (33-100 Tarnów);
- w Tarnowskich Górach przy ul. Obwodnica 16 (42-600 Tarnowskie Góry);
- w Toruniu przy ul. Szosa Bydgoska 102a (87-100 Toruń);
- w Toruniu przy ul. Żwirki i Wigury 88 (87-100 Toruń);
- w Tychach przy ul. Towarowa 2 (43-100 Tychy);
- w Włocławku przy ul. Kapitulna 41a (87-802 Włocławek);
- we Wrocławiu przy ul. Czekoladowa 3 (55-040 Wrocław);
- we Wrocławiu przy ul. Graniczna 2a (54-610 Wrocław);
- we Wrocławiu przy ul. Krzywoustego 126a (51-312 Wrocław);
- w Wałbrzychu przy ul. H. Wieniawskiego 21 (58-306 Wałbrzych);
- w Warszawie przy Al. Krakowskiej 75 (02-284 Warszawa);
- w Warszawie przy ul. Bartyckiej 26/16a (00-716 Warszawa);
- w Warszawie przy ul. Głębockiej 15a (03-287 Warszawa);
- w Warszawie przy ul. Górczewskiej 124 (01-460 Warszawa);
- w Warszawie przy ul. Grochowskiej 21 (04-186 Warszawa);
- w Warszawie przy ul. Herbu Oksza 24 (02-495 Warszawa);
- w Warszawie przy ul. Popularnej 71 (02-473 Warszawa);
- w Zamościu przy ul. Dzieci Zamojszczyzny 4 (22-400 Zamość);
- w Zgorzelcu przy ul. Jeleniogórska 77 (59-900 Zgorzelec);
- w Zielonej Górze przy ul. Wojska Polskiego 19 (65-001 Zielona Góra);
- w Żarach przy ul. Broni Pancernej 15 (68-200 Żary);
- w Żorach przy Al. Zjednoczonej Europie 26 (44-240 Żory);
- w Olkuszu przy ul. Wspólna 1 (32-300 Olkusz).
Tabela Korzyści
Do Konta przypisywane jest każde wydane pełne 1 złoty brutto w ramach danej transakcji (wartość transakcji dla potrzeb przypisania wartości do Konta zaokrąglana jest w dół do pełnych złotych).
Naliczanie wartości transakcji dla celów uzyskania poniższych Korzyści oraz korzystanie z nich możliwe jest jedynie w przypadku dokonywania zakupów lub korzystania z usług w ramach Programu w jednym ze Sklepów Stacjonarnych wskazanych w niniejszym Załączniku. W szczególności naliczenie wartości zakupów nie będzie możliwe w przypadku zakupów w Sklepach Stacjonarnych objętych innymi Załącznikami do Regulaminu.
Okresowy kupon rabatowy może być wykorzystany w transakcji, której przedmiotem są produkty lub usługi. Okresowy rabat procentowy nie może zostać wykorzystany w celu doładowania Karty Podarunkowej. Warunkiem skorzystania z kuponu rabatowego lub rabatu procentowego jest samodzielny odbiór produktów lub skorzystanie z usług przez klienta niezwłocznie po transakcji.
Okresowy kupon rabatowy nie może być wykorzystany przy zakupie produktów objętych aktualnymi gazetkami promocyjnymi (tj. produktów wskazanych w gazetkach promocyjnych obowiązujących w dacie dokonywania zakupu). Castorama zastrzega sobie prawo wyłączenia możliwości zakupu niektórych produktów lub usług przy wykorzystaniu Okresowych kuponów rabatowych. Takimi produktami wyłączonymi będą produkty z aktualnych gazetek Castorama zamieszczonych na stronie https://www.castorama.pl/gazetka-castorama
Okresowe kupony rabatowe | |
Wysokość rabatu na zakupy przyznawanego po upływie każdego miesiąca kalendarzowego w okresie, którego Uczestnik dokona zakupów, których łączna wartość wyniesienie co najmniej 1.000 złotych brutto. |
5 % rabatu na zakupy do wykorzystania w okresie 3 kolejnych miesięcy kalendarzowych po upływie tego miesiąca |
Wysokość rabatu na zakupy przyznawanego po upływie każdego miesiąca kalendarzowego w okresie, którego Uczestnik dokona zakupów, których łączna wartość wyniesienie co najmniej 5.000 złotych brutto. |
10%* rabatu na zakupy do wykorzystania w okresie 3 kolejnych miesięcy kalendarzowych po upływie tego miesiąca *okresowy rabat procentowy przewidujący wyższy rabat tj. rabat w wysokości 10% przyznawany jest Uczestnikowi zamiast rabatu w wysokości 5%. |
Zniżki na usługi | |
Wysokość przyznanej zniżki na korzystanie z usługi cięcia w Sklepie Stacjonarnym wskazanym w niniejszym Załączniku. | 50% |
Wysokość przyznanej zniżki na korzystanie z usługi transportu zamawianego w Sklepie Stacjonarnym (zniżka nie obejmuje transportu samochodami z windą i HDS przeznaczonymi do przewozu i rozładunku ciężkich materiałów budowlanych oraz transportu produktów z magazynu centralnego, tj. kuchni i mebli modułowych Atomia). Szczegółowych informacji co do tego, czy dany transport jest transportem, przy którym zniżka może być zastosowana można uzyskać w Sklepie Stacjonarnym. |
50% |