Z dniem 04.12.2024 r. Regulamin Programu Lojalnościowego CastoPro
(„Program”).
Dokonane zmiany mają m.in. związek z uruchomieniem Aplikacji Mobilnej
CastoPro i objęciem jej postanowieniami tego Regulaminu.
Nowa treść Regulaminu jest dostępna poniżej.
Pod nową wersją Regulaminu znajduje się dotychczasowa wersja Regulaminu.
Regulamin Programu Lojalnościowego CastoPro i Aplikacji Mobilnej CastoPro
§ 1
Przedmiot Regulaminu
- Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki uczestnictwa w Programie Lojalnościowym CastoPro skierowanym do przedsiębiorców, będących klientami sklepów Castorama działających pod marką „Castorama” oraz „Brico Depot” i nabywających towary i usługi od Castorama Polska sp. z o.o., a także warunki i zasady korzystania z Aplikacji Mobilnej CastoPro. Program Lojalnościowy CastoPro jest organizowany przez CASTORAMA POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-255), przy ul. Krakowiaków 78, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000024785, legitymującą się numerem NIP: 526-10-09-959 i numerem REGON: 010817199, numer BDO: 00009159, o kapitale zakładowym w wysokości 54.808.000,00 złotych.
- Program rozpoczął się dla pierwszej, wybranej, grupy sklepów w dniu 10 sierpnia 2022 r. i trwał do dnia 27 lutego 2024 r. włącznie (okres pilotażowy Programu). W związku z zakończeniem okresu pilotażowego zmianie uległy dotychczasowe postanowienia Regulaminu, w tym dotyczące Korzyści i warunków ich uzyskania. Zmiana Korzyści i warunków uzyskania Korzyści nie wpływa na prawa nabyte przedsiębiorców będących Uczestnikami Programu w okresie pilotażowym, tj. na Korzyści uzyskane przez nich zgodnie z warunkami obowiązującymi przed zmianą. Uczestnik w każdym czasie będzie mógł zakończyć swój udział w Programie poprzez usunięcie Konta.
§ 2
Definicje
Definicje zawarte w niniejszym Regulaminie, pisane dużą literą, mają następujące znaczenie: Castorama lub Organizator – spółka Castorama Polska Sp. z o.o.;
- Sklep Internetowy – prowadzony przez Castorama sklep internetowy, działający pod adresem internetowym: www.castorama.pl;
- Sklep Stacjonarny – oznacza detaliczne, stacjonarne punkty sprzedaży prowadzone przez Castorama, działające pod marką „Castorama” oraz „Brico Depot”.
- Strona Programu – oznacza stronę internetową dotyczącą Programu pod adresem castopro.castorama.pl, za pośrednictwem której będzie możliwa Rejestracja i dalsze korzystanie z Programu oraz na której publikowane będą szczegółowe informacje dotyczące Programu;
- Aplikacja Mobilna – oznacza oprogramowanie pod nazwą Castorama, udostępnione przez Organizatora, przeznaczone do instalacji w Urządzeniach Mobilnych i umożliwiające korzystanie z usług serwisu Castorama (dostępnych za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej);
- Aplikacja Mobilna CastoPro – oprogramowanie pod nazwą CastoPro, udostępnione przez Organizatora, przeznaczone do instalacji w urządzeniach mobilnych, za pośrednictwem, którego będzie możliwa Rejestracja i dalsze korzystanie z Programu oraz w którym publikowane będą szczegółowe informacje dotyczące Programu;
- Urządzenie Mobilne – przenośne urządzenie elektroniczne przeznaczone do podłączenia bezpośrednio lub pośrednio do zakończeń sieci, tj. telekomunikacyjne urządzenie końcowe w rozumieniu art. 2 pkt 43) ustawy z dnia 16 lipca 2014 r. – Prawo telekomunikacyjne (smartfon, tablet), korzystające z systemu operacyjnego wskazanego w dalszej części Regulaminu;
- Formularz kontaktowy – formularz kontaktowy dostępny w Aplikacji Mobilnej CastoPro;
- Konsument – osoba fizyczna, dokonująca z Castorama czynności prawnej (w szczególności dokonująca zakupu produktów) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Program – program lojalnościowy CastoPro skierowany do przedsiębiorców, będących klientami sklepów Castorama i dotyczący wyłącznie towarów i usług nabywanych od Castorama;
- Regulamin – niniejszy Regulamin Programu;
- Dzień Roboczy – oznacza dzień kalendarzowy z wyłączeniem soboty, niedzieli oraz dni uznanych ustawowo za wolne od pracy;
- Uczestnik – oznacza osobę fizyczną będącą przedsiębiorcą, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, prowadzącą działalność gospodarczą, która dokonała prawidłowej Rejestracji;
- Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca działalność gospodarczą;
- Karta – oznacza kartę w formie wirtualnej, tj. unikatowy i umożliwiający identyfikację Uczestnika zespół informacji dostępnych za pośrednictwem Strony Programu i w Aplikacji Mobilnej CastoPro. Istnieją dwa typy Kart – Karty Główne i Karty Dodatkowe;
- Karta Główna – oznacza Kartę wydaną Uczestnikowi w momencie dokonania skutecznej Rejestracji Konta Uczestnika w Programie, za pomocą której możliwe jest w szczególności rejestrowanie transakcji zakupu towarów i usług od Castorama w Sklepach, jak również odbiór Korzyści wynikających z Programu;
- Karta Dodatkowa – oznacza dodatkową Kartę, która została wydana osobie upoważnionej przez Uczestnika i która została powiązana z danym Kontem i Kartą Główną. Karty Dodatkowe były wydawane do dnia 30 kwietnia 2023 r.;
- Konto – oznacza konto danego Uczestnika w Programie, na którym gromadzone są informacje związane z udziałem Uczestnika w Programie oraz inne informacje wskazane w Regulaminie;
- Administrator Konta – oznacza Uczestnika lub wyznaczoną przez Uczestnika osobę zarządzającą Kontem i Kartą Główną;
- Rejestracja – oznacza proces mający na celu utworzenie Konta i uzyskanie statusu Uczestnika Programu, realizowany za pośrednictwem Strony Programu lub Aplikacji Mobilnej CastoPro;
- Korzyści – oznacza wszelkie korzyści (w tym ewentualne nagrody oraz możliwość uzyskania rabatów na towary i usługi od Castorama w Sklepach), jakie mogą być uzyskane przez Uczestników w związku z ich uczestnictwem w Programie, w wypadku spełnienia warunków dla ich uzyskania określonych w Regulaminie (w tym w Załączniku do Regulaminu), na Koncie Uczestnika oraz na Stronie Programu i w Aplikacji Mobilnej CastoPro;
- Transakcja WDT – transakcja obejmująca wewnątrzwspólnotową dostawę towarów, tj. wywóz produktów z terytorium Polski na terytorium państwa członkowskiego innego niż Polska w rozumieniu art. 131 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
§ 3
Program
- Program polega na umożliwieniu Uczestnikom uzyskania określonych Korzyści w wypadku spełnienia warunków przewidzianych w Regulaminie (w tym w Załączniku do Regulaminu), na Koncie Uczestnika oraz na Stronie Programu i w Aplikacji Mobilnej CastoPro. Celem Programu jest promocja działalności Castorama.
- Program kierowany jest do podmiotów będących Przedsiębiorcami i dokonujących wszelkich czynności powiązanych z Programem w celu związanym z ich działalnością gospodarczą. Program nie jest kierowany do Konsumentów.
- Uczestnictwo w Programie jest dobrowolne. Wyrażenie zgód i podanie danych związanych z Programem jest dobrowolne, jednak stanowi ono warunek dla Rejestracji w Programie lub korzystania z określonych przewidzianych w nim funkcji i Korzyści. Korzystanie z Programu, jak również wydanych na jego podstawie Kart i Konta, możliwe jest wyłącznie na zasadach przewidzianych w Regulaminie.
§ 4
Strona Programu i Aplikacja Mobilna CastoPro
- Strona Programu przystosowana jest do współpracy z aktualnymi wersjami przeglądarek: Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, Opera, Microsoft Edge oraz aktualnymi wersjami iOS/Android/Windows/MacOS. Castorama dokłada wszelkich starań, aby zapewnić kompatybilność Strony Programu z innymi przeglądarkami, niemniej jednak korzystanie z nich może spowodować nieprawidłowe działanie niektórych funkcjonalności Strony Programu. W celu korzystania z wszystkich funkcjonalności Strony Programu zalecane jest bieżące aktualizowanie przeglądarki. Również Korzystanie z Aplikacji Mobilnej CastoPro może wiązać się z koniecznością wykonania jej aktualizacji do najnowszych wersji udostępnianych przez Castorama, w celu umożliwienia dalszego jej działania.
- Pobranie i korzystanie z funkcjonalności Aplikacji Mobilnej CastoPro wymaga dostępu do Internetu.
-
Aplikacja Mobilna CastoPro jest możliwa do pobrania na Urządzenie
Mobilne z następujących sklepów internetowych:
- Google Play – dla Urządzeń Mobilnych z systemem operacyjnym Android;
- Apple App Store – dla Urządzeń Mobilnych z systemem operacyjnym iOS.
-
Korzystanie z Aplikacji Mobilnej CastoPro wymaga Urządzenia Mobilnego
wyposażonego w odpowiedni system operacyjny Android lub iOS:
- iOS wersja 13.4 i wyższe;
- android wersja 10 i wyższe.
- Pobranie Aplikacji Mobilnej CastoPro ze źródeł wskazanych w ust. 3 i korzystanie z niej jest bezpłatne, z wyjątkiem kosztów związanych z dostępem do Internetu i kosztów transmisji danych, które Uczestnik zobowiązany jest pokryć we własnym zakresie zgodnie z taryfą operatora telekomunikacyjnego, z usług którego korzysta Uczestnik.
- Uczestnik, dokonując rejestracji lub aktywacji Konta w Aplikacji Mobilnej CastoPro może udzielić zgody na dostęp do informacji o lokalizacji Urządzenia Mobilnego należącego do Uczestnika. Wyrażenie zgody na dostęp do informacji o lokalizacji jest dobrowolne i nie jest warunkiem dokonania rejestracji w Aplikacji Mobilnej CastoPro, ale jest zalecane do korzystania z funkcjonalności Aplikacji Mobilnej CastoPro. Uczestnik może zarządzać udzieloną zgodą w ustawieniach swojego Urządzenia Mobilnego.
- Uczestnik zobowiązany jest do korzystania ze Strony Programu oraz z Aplikacji Mobilnej CastoPro w sposób zgodny z Regulaminem, przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego, zwyczajami przyjętymi w Internecie (Netykieta) oraz dobrymi obyczajami. Uczestnik jest w szczególności zobowiązany do powstrzymywania się od działań mogących utrudnić lub zakłócić funkcjonowanie Strony Programu i Aplikacji Mobilnej CastoPro.
- Strona Programu oraz Aplikacja Mobilna CastoPro, jak również wszystkie ich aktualizacje, adaptacje i modyfikacje oraz wszelkie materiały znajdujące się w zasobach Strony Programu i Aplikacji Mobilnej CastoPro, obejmujące w szczególności teksty, zdjęcia, infografiki, materiały filmowe, dźwiękowe, rozwiązania nawigacyjne, wybór i układ treści oraz grafik, kompilacje, oprogramowania oraz bazy danych, stanowią przedmiot praw na dobrach niematerialnych do utworów lub baz danych Castorama lub osób trzecich i mogą podlegać ochronie na podstawie ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawy o ochronie baz danych oraz innych właściwych przepisów. Oznaczenia umieszczane na Stronie Programu i w Aplikacji Mobilnej CastoPro podlegają ochronie na podstawie ustawy – Prawo własności przemysłowej. O ile postanowienia niniejszego Regulaminu lub przepisy powszechnie obowiązującego prawa nie stanowią wyraźnie inaczej, Uczestnik nie może odtwarzać, powielać, kopiować, sprzedawać, wprowadzać do obrotu Aplikacji Mobilnej CastoPro ani żadnej jej części, a także stosować technik inżynierii wstecznej, dekompilować, dezasemblować, podejmować prób uzyskania kodu źródłowego, modyfikować ani tworzyć opracowań (utworów pochodnych) Aplikacji Mobilnej CastoPro lub Strony Programu.
- Z chwilą zainstalowania Aplikacji Mobilnej CastoPro na Urządzeniu Mobilnym, Castorama udziela Uczestnikowi niewyłącznej licencji na korzystanie z Aplikacji Mobilnej CastoPro na Urządzeniu Mobilnym.
-
Niedopuszczalne jest korzystanie przez Użytkowników z materiałów, o
których mowa w ust. 1 powyżej, w zakresie wykraczającym poza użytek
dozwolony na gruncie obowiązujących przepisów prawa. W szczególności
zabronione jest:
- korzystanie z Aplikacji Mobilnej CastoPro w sposób niezgodny z prawem, sprzeczny z Regulaminem;
- usuwanie, modyfikowanie informacji o prawach autorskich, znakach towarowych lub innych prawach zastrzeżonych;
- niezgodne z prawem podejmowanie prób uzyskania praw do własności intelektualnej treści chronionych prawami;
- wykorzystywanie, kopiowanie, publikowanie oraz transmitowanie Aplikacji Mobilnej CastoPro w celach komercyjnych;
- wypożyczanie, sprzedawanie, sublicencjonowanie oraz przekazywanie Aplikacji Mobilnej CastoPro osobom trzecim;
- tworzenie dzieł pochodnych na podstawie Aplikacji Mobilnej CastoPro;
- stosowanie nieautoryzowanych technologii lub automatycznych systemów do uzyskiwania dostępu do Aplikacji Mobilnej CastoPro lub ekstrakcji ich treści;
- blokowanie, uszkadzanie oraz podejmowanie prób nieuprawnionego dostępu do Aplikacji Mobilnej CastoPro, sieci Castorama lub Kont innych Uczestników związanych z Aplikacją Mobilną CastoPro.
- W Aplikacji Mobilnej CastoPro wyświetlane będą bieżące powiadomienia bezpośrednio na ekranie Urządzenia Mobilnego, tzw. powiadomienia „push”. Uczestnik może w każdym czasie wyłączyć funkcję powiadomień „push” w ustawieniach swojego Urządzenia Mobilnego.
-
Castorama zastrzega prawo do:
- okresowych przerw technicznych i czasowego wstrzymania działania Strony Programu i Aplikacji Mobilnej CastoPro ze względu na niezbędne prace konserwacyjne, prace związane z modyfikacją lub inne prace mające na celu doskonalenie funkcjonowania Strony Programu i Aplikacji Mobilnej CastoPro oraz minimalizowania ryzyka wystąpienia awarii. Castorama dołoży wszelkich starań, aby nie wpływały one na jakość usług świadczonych w ramach Strony Programu i Aplikacji Mobilnej CastoPro;
- zrezygnowania udostępniania Programu za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej CastoPro, jak również do zaprzestania udostępniania Aplikacji po wcześniejszym powiadomieniu o tym fakcie Uczestników, tj. rozwiązania umowy dot. udostępniania Aplikacji Mobilnej CastoPro z 14-dniowym okresem wypowiedzenia. Uczestnicy zostaną o powyższym poinformowani w sposób określony w § 11 ust. 1-3 Regulaminu (z zastrzeżeniem zachowania terminu wskazanego w niniejszym postanowieniu).
§ 5
Uczestnicy
- Uczestnikiem Programu może być jedynie osoba fizyczna (pełnoletnia) będąca Przedsiębiorcą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, prowadząca działalność gospodarczą.
- Uczestnik oświadcza, że jest Przedsiębiorcą (lub rejestracja dokonywana jest w imieniu podmiotu posiadającego status Przedsiębiorcy), a udział w Programie związany jest z działalnością gospodarczą prowadzoną przez Uczestnika. Castorama może wymagać złożenia w procedurze rejestracji odrębnego oświadczenia potwierdzającego powyższe. Uczestnik zobowiązany jest posiadać nadany numer NIP.
- Przedsiębiorcy pochodzący z państw członkowskich Unii Europejskiej innych niż Polska powinni posiadać numer VAT EU uwidoczniony w bazie VIES (bazie umożliwiającej potwierdzenie numeru VAT) prowadzonej przez Komisję Europejską.
- W Programie nie mogą uczestniczyć pracownicy CASTORAMA POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, pracownicy CASTORAMA POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Oddział I w Warszawie oraz pracownicy CASTORAMA POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Oddział II w Warszawie (w tym również pracownicy prowadzący dodatkowo działalność gospodarczą w jakiejkolwiek formie).
§ 6
Rejestracja
- Rejestracji Uczestnika w Programie można dokonać za pośrednictwem formularza Rejestracji na Stronie Programu oraz poprzez Aplikację Mobilną CastoPro.
-
W toku Rejestracji, Uczestnik zostanie poproszony o podanie
następujących danych:
- imię i nazwisko zgłaszającego;
- numer NIP (z zastrzeżeniem § 6 ust. 6 poniżej);
- nazwa (firma) przedsiębiorcy;
- siedziba i adres rejestrowy;
- adres e-mail;
- numer telefonu; (przy czym numer telefonu musi być numerem z prefixem pochodzącym z krajów UE);
- sklep Castorama (wybrany Sklep Stacjonarny, w którym Uczestnik najczęściej dokonuje zakupów lub planuje dokonywanie zakupów w przyszłości);
- specjalizacja przedsiębiorcy lub cel zakupowy, wielkość przedsiębiorstwa i rok rozpoczęcia działalności gospodarczej;
- adres korespondencyjny (opcjonalnie, jeżeli jest inny niż adres rejestrowy przedsiębiorcy).
- Dany adres e-mail i/lub numer telefonu mogą być używane jednocześnie tylko przez jednego Uczestnika.
- Uczestnik w toku procesu rejestracji akceptuje Regulamin. Akceptacja Regulaminu jest obligatoryjna. Dodatkowo Uczestnik może wyrazić dobrowolne zgody marketingowe, w tym na otrzymywanie Newslettera. W ramach uczestnictwa w Programie Castorama może wysyłać Uczestnikom dedykowany Newsletter PRO dla Uczestników Programu. Uczestnik ma możliwość wypisania się z Newslettera bez konieczności rezygnacji z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym CastoPro.
- Po wypełnieniu formularza Rejestracji, akceptacji Regulaminu, ewentualnym wyrażeniu dodatkowych zgód i potwierdzeniu Rejestracji na numer telefonu Uczestnika wysyłany jest link aktywacyjny, za pomocą którego Uczestnik potwierdza numer telefonu (w przypadku Rejestracji dokonywanej przez Aplikację Mobilną CastoPro, na numer telefonu Uczestnika wysyłany jest 4-cyfrowy kod weryfikacyjny), następnie na adres e-mail Uczestnika wysyłany jest link aktywacyjny, za pomocą którego możliwe jest potwierdzenie adresu e-mail oraz ustawienie hasła do Konta (w przypadku Rejestracji dokonywanej przez Aplikację Mobilną CastoPro hasło do Konta ustawiane jest w pierwszym kroku Rejestracji do Konta). W przypadku Rejestracji dokonywanej przez Stronę Programu ustawienie hasła do Konta jest równoznaczne z zakończeniem Rejestracji i aktywacją Karty, natomiast w przypadku Rejestracji dokonywanej przez Aplikację Mobilną CastoPro zakończenie Rejestracji i aktywacja Karty następuje z momentem potwierdzenia adresu e-mail poprzez otrzymany link aktywacyjny. Potwierdzenie adresu e-mail (oraz ustawienie hasła do Konta w przypadku Rejestracji dokonywanej przez Stronę Programu) powinno nastąpić w ciągu 48 godzin od wysłania przez Castorama wiadomości, w innym wypadku proces Rejestracji zostanie przerwany i powinien zostać powtórzony w celu dołączenia do Programu. Po upływie 48 godziny dane Uczestnika (adres e-mail i numer telefonu) zostają usunięte z bazy danych Programu. Uczestnik posiadający Konto przed instalacją Aplikacji Mobilnej CastoPro ma możliwość zalogowania się do Programu za pomocą Aplikacji Mobilnej CastoPro poprzez wpisanie e-maila i hasła do Konta, do którego ma dostęp z poziomu Strony Programu (to samo dotyczy sytuacji, gdy Uczestnik posiada wpierw Aplikację Mobilną CastoPro za pomocą której założył Konto, a następnie chce się zalogować przez Stronę Programu). Założenie Konta zarówno za pośrednictwem Strony Programu bądź Aplikacji Mobilnej CastoPro, prowadzi do uzyskania możliwości korzystania z Konta zarówno na Stronie Programu, jak i Aplikacji Mobilnej CastoPro. Dane w postaci hasła i loginu (e-maila) będą takie same dla korzystania z Konta za pośrednictwem Strony Programu, jak i Aplikacji Mobilnej CastoPro.
- Przedsiębiorca z innego niż Polska państwa członkowskiego UE w celu dokonania Rejestracji powinien skontaktować się z Infolinią CastoPro (nr telefonu 690 680 380). W przypadku Rejestracji dokonywanej poprzez Aplikację Mobilną CastoPro, przedsiębiorcy z Niemiec, Czech, Słowacji i Ukrainy będą mogli dokonać Rejestracji bez konieczności kontaktu z Infolinią CastoPro. Castorama w odniesieniu do podmiotów z innych niż Polska państw członkowskich UE może żądać przy Rejestracji dostarczenia właściwych dokumentów urzędowych potwierdzających prowadzenie działalności gospodarczej (oraz brak jej zawieszenia) wraz z ich tłumaczeniami przysięgłymi na język polski.
- Wraz z Rejestracją zostaje utworzone Konto Uczestnika i Uczestnik otrzymuje dane (numer) przypisanej do niego Karty Głównej.
- Osoba dokonująca Rejestracji w imieniu Uczestnika potwierdza tym samym, że jest upoważniona do reprezentacji Uczestnika w związku z Rejestracją i udziałem w Programie, jak również uzyskała zgodę Uczestnika na dokonanie jego Rejestracji w Programie i odbieranie Korzyści w Programie. Castorama zastrzega sobie możliwość wprowadzenia w każdym czasie dodatkowych wymogów związanych z weryfikacją uprawnień osoby dokonującej Rejestracji do reprezentacji Uczestnika (podmiotu, którego dane wskazuje podczas Rejestracji).
-
Uczestnik poprzez swoje Konto może sprawdzać:
- szczegóły transakcji dokonanych przy użyciu Konta;
- łączną wartość transakcji dokonanych przy użyciu Konta;
- informacje o przyznanych Korzyściach;
- historię transakcji dokonanych przy użyciu Konta;
- historię otrzymanych Korzyści (ewentualnych nagród i kuponów zniżkowych) wynikających z Programu uzyskanych przez Uczestnika przy użyciu Konta oraz informację o zaoszczędzonych środkach na podstawie uzyskanych rabatów i zniżek w Programie.
- Uczestnik zobowiązany jest do podawania w procesie Rejestracji jedynie prawdziwych danych dotyczących Uczestnika. W szczególności Uczestnik nie może w toku Rejestracji podawać numeru telefonu oraz adresu e-mail innych osób, jak również podawać numeru NIP podmiotu innego niż Uczestnik.
- Uczestnik zobowiązany jest do aktualizacji w ramach Konta swoich danych po każdej ich zmianie. Castorama nie ponosi odpowiedzialności za skutki braku aktualizacji danych podanych podczas Rejestracji, w szczególności danych kontaktowych.
- Uczestnik zobowiązany jest do zapewnienia poufności danych pozwalających na logowanie się do Konta (w szczególności loginu i hasła). Castorama nie ponosi odpowiedzialności za działania osób, którym Uczestnik przekazał dane dostępowe do Konta. W przypadku uzyskania informacji lub podejrzenia uzyskania przez osobę nieuprawnioną dostępu do danych logowania, Uczestnik może zablokować dostęp do Konta kontaktując się z Infolinią CastoPro (nr telefonu 690 680 380).
§ 7
Karty Dodatkowe
- Do dnia 30 kwietnia 2023 r. Uczestnik mógł upoważnić inne osoby do przypisywania transakcji lub gromadzenia Punktów związanych z transakcjami dokonywanymi przez taką osobę w imieniu Uczestnika, poprzez nadanie im Karty Dodatkowej. Posiadacz Karty Dodatkowej jest zobowiązany do stosowania się do postanowień Regulaminu, w szczególności w związku z przypisywaniem transakcji do Konta Uczestnika i korzystaniem z Karty Dodatkowej. Uczestnik pozostaje odpowiedzialny za przestrzeganie postanowień Regulaminu w związku z korzystaniem z Karty Dodatkowej nadanej przez Uczestnika innej osobie. Od dnia 1 maja 2023 r. Karty Dodatkowe nie są już wydawane, ale z Kart Dodatkowych wydanych przed tym terminem można nadal korzystać na zasadach określonych w Regulaminie.
- Karta Dodatkowa umożliwia przypisywanie transakcji zakupu towarów lub usług do Konta danego Uczestnika. Karta Dodatkowa nie upoważnia do odbioru Korzyści wynikających z Programu. Do odbioru Korzyści wynikających z Programu dla danego Uczestnika uprawniony jest wyłącznie posiadacz Karty Głównej.
- Istnieje możliwość dezaktywacji Karty Dodatkowej – w tym celu należy skontaktować się z Infolinią CastoPro (nr telefonu 690 680 380).
§ 8
Korzyści. Status CastoPro
- W zależności od spełnienia określonych warunków, Uczestnikom przysługują Korzyści przewidziane w Tabeli Korzyści zawartej w Załączniku do Regulaminu. Castorama ma prawo dokonania zmiany Tabeli Korzyści po uprzednim powiadomieniu Uczestników z co najmniej 7- dniowym wyprzedzeniem (z zastrzeżeniem zapewnienia uprawnień do Korzyści, do których Uczestnicy nabyli uprawnienia przed upływem okresu obowiązywania dotychczasowej Tabeli Korzyści).
- Korzyści w postaci uprawnień do uzyskania okresowych kuponów rabatowych będą uwidaczniane na Koncie Uczestnika. Uprawnienia do okresowych kuponów rabatowych mogą być wykorzystywane wyłącznie w Sklepach Stacjonarnych , w okresie ważności okresowego kuponu rabatowego, nie krótszym niż 90 dni od dnia ich przyznania. Wartość i data ważności okresowego kuponu rabatowego będzie znajdować się w jego treści.
- Okresowe kupony rabatowe, których warunkiem przyznania jest dokonanie transakcji o łącznej wartości wskazanej w Załączniku są przyznawane w okresach wskazanych w Załączniku, przy spełnieniu warunków dla ich uzyskania w danym okresie. Oznacza to, że dla uzyskania okresowego kuponu rabatowego konieczne jest przypisanie do Konta (zgodnie z § 9 Regulaminu) transakcji o wymaganej wartości w ciągu okresu wskazanego w Załączniku, a po upływie takiego okresu wartość transakcji wymaganych dla uzyskania okresowego kuponu rabatowego obliczana jest od nowa. Jeżeli koniec jednego z okresów, o których mowa powyżej (sprecyzowanych w Załączniku), przypadałby na datę późniejszą niż data zakończenia Programu – w wypadku jego wcześniejszego zakończenia), taki okres ulegnie skróceniu do daty zakończenia Programu.
- Wyłączone jest wykorzystanie w ramach jednej transakcji kilku okresowych kuponów rabatowych, rabatów procentowych lub łączne wykorzystanie kuponów obniżających cenę o określoną wartość oraz okresowych kuponów rabatowych.
-
Uczestnik Programu otrzyma również Korzyści w postaci:
- możliwości korzystania z obsługi przez dedykowaną Infolinię dla Uczestników Programu CastoPro (nr telefonu 690 680 380, informacja o dniach i godzinach pracy Infolinii – na Stronie Programu);
- ułatwienia w procesie zwrotu towaru (możliwość dokonania zwrotu na podstawie danych dotyczących transakcji na Kartach dostępnych z poziomu Strony Programu lub Aplikacji Mobilnej CastoPro po zalogowaniu się na Koncie).
- Castorama może oferować Uczestnikom również inne Korzyści, w tym, w szczególności kupony zniżkowe, innego rodzaju zniżki lub nagrody rzeczowe. Informacje o takich dodatkowych Korzyściach i warunkach ich uzyskania, znajdowały się będą na Stronie Programu i w Aplikacji Mobilnej CastoPro, w Sklepach Stacjonarnych oraz będzie można je uzyskać na dedykowanej infolinii Programu - Infolinii CastoPro (nr telefonu 690 680 380). Rodzaj takich Korzyści oferowanych Uczestnikom może się zmieniać w czasie.
- Dla odbioru Korzyści wynikających z Programu w postaci ewentualnych nagród rzeczowych, Uczestnik zobowiązany będzie do okazania (w formie elektronicznej) swojej Karty pracownikowi Sklepu Stacjonarnego, przy czym Castorama dla odbioru ewentualnych wprowadzonych w przyszłości nagród rzeczowych może wymagać podania również innych danych autoryzujących danego Uczestnika do odbioru nagrody (np. podanie kodu otrzymanego w wiadomości SMS). Takie wymogi będą komunikowane na Stronie Programu i w Aplikacji Mobilnej CastoPro oraz za pośrednictwem Konta Uczestnika. Odbiór niektórych Korzyści może wymagać ich wcześniejszej rezerwacji do odbioru – w takim wypadku Uczestnik powinien dokonać rezerwacji zgodnie z informacją na Stronie Programu i w Aplikacji Mobilnej CastoPro.
- Skorzystanie z przyznanej zniżki (w szczególności zniżki na usługi określone w Załączniku) wymaga okazania pracownikowi w Sklepie Stacjonarnym odpowiedniego widoku ze Strony Programu na ekranie Urządzenia Mobilnego lub z Aplikacji Mobilnej CastoPro.
- Ilość niektórych Korzyści (w szczególności kuponów zniżkowych i nagród rzeczowych) oferowanych Uczestnikom może być ograniczona. Odbiór niektórych Korzyści może wymagać również spełnienia dodatkowych wymogów wynikających np. z konieczności realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa lub obowiązków podatkowych, a możliwość uzyskania takich Korzyści przez niektórych Uczestników może być z tych przyczyn ograniczona.
- W przypadku skutecznego odstąpienia przez Uczestnika (w wykonaniu jego prawa do odstąpienia wynikającego z ustawy) od umowy sprzedaży produktu, w ramach której Uczestnik wykorzystał okresowy kupon rabatowy (lub innego rodzaju zniżkę wynikającą z Programu) i dokonaniu zwrotu produktu zakupionego na podstawie takiej umowy, Uczestnikowi zostanie zwrócona kwota równa uiszczonej przez niego cenie (cenie po uwzględnieniu obniżki). W celu uniknięcia wątpliwości – niniejsze postanowienie nie pozbawia Uczestnika jakichkolwiek uprawnień, jakie na mocy obowiązujących przepisów prawa oraz umowy sprzedaży przysługują Uczestnikowi w sytuacji wadliwości produktów lub usług.
- Korzyści w postaci ewentualnych wynikających z Programu rabatów lub zniżek, które mogą być uzyskane w Programie, nie łączą się z innymi promocjami dostępnymi w Castorama (np. akcjami w ramach których komunikowane są ceny obniżone (przez ich porównanie z cenami przekreślonymi), przekreślone lub produkty sprzedawane są w zestawie, w ramach którego kolejny produkt jest tańszy lub udzielony jest na niego rabat procentowy), o ile Castorama nie postanowi inaczej w ramach warunków takich innych promocji lub chyba że Castorama w innej formie dopuści możliwość takiego łączenia z innymi promocjami. W przypadku braku możliwości łączenia promocji, Uczestnik przed dokonaniem transakcji, w ramach której może skorzystać z Korzyści przewidzianej w Programie, decyduje czy realizuje w ramach transakcji Korzyść z Programu, czy też korzyść wynikającą z innej promocji realizowanej przez Castorama.
- W przypadku wykorzystywania wydanych uprzednio w ramach Programu kuponów zniżkowych przewidujących obniżenie ceny o określoną kwotowo wartość, zastosowanie będą miały zasady dotyczące takich kuponów zniżkowych obowiązujące w dacie ich wydania.
- O ile Regulamin lub warunki danej Korzyści wyraźnie nie przewidują inaczej, wykorzystanie Korzyści (w tym okresowych kuponów rabatowych) nie jest możliwe w Sklepie Internetowym. Nie ma również możliwości wykorzystywania okresowych kuponów rabatowych w Transakcjach WDT a także przy zakupie usługi montażu i usługi pomiaru.
§ 9
Przypisanie transakcji do Konta.
- Castorama będzie zapisywała transakcje dokonane przez Uczestnika w przypadku transakcji nabycia towarów lub usług od Castorama w Sklepie Stacjonarnym oraz w Sklepie Internetowym (w tym za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej) na zasadach określonych w ust. 2 poniżej. Warunkiem jest okazanie Karty Głównej lub Karty Dodatkowej podczas realizacji transakcji kasowej lub podanie numeru telefonu skojarzonego z tą Kartą Główną. W ramach Programu do Konta nie są przypisywane Transakcje WDT. Do Konta przypisywane jest każde wydane pełne 1 złoty brutto w ramach danej transakcji (wartość transakcji dla potrzeb przypisania wartości do Konta zaokrąglana jest w dół do pełnych złotych).
- Przypisanie transakcji dokonywanej w Sklepie Internetowym do Konta możliwe będzie wyłącznie w przypadku, gdy Uczestnik wprowadzi podczas składania zamówienia w Sklepie Internetowym ten sam adres e-mail, który został podany podczas rejestracji w Programie.
- W związku z tym, że w Sklepach Stacjonarnych ani w Sklepie Internetowym nie jest prowadzona sprzedaż hurtowa, Castorama zastrzega sobie prawo do wyłączenia transakcji obejmującej hurtową ilość produktów z Konta i nieprzyznania lub cofnięcia przyznanych w związku z taką transakcją Korzyści. W razie wątpliwości, za zamówienie hurtowe (zakup hurtowy) uznaje się zamówienie obejmujące (w ramach jednego zamówienia lub kilku zamówień Uczestnika złożonych w ciągu trzech dni złożonych w tym samym lub różnych sklepach Castorama) powyżej 20 sztuk tego samego produktu. Castorama zastrzega sobie także prawo do wyłączenia transakcji z Konta i nieprzyznania lub cofnięcia przyznanych w związku z taką transakcją Korzyści w przypadku, gdy okoliczności związane z transakcją wskazują na możliwość oszustwa.
- Z zastrzeżeniem Kart Dodatkowych opisanych w § 7 Regulaminu, Uczestnik nie może przekazywać danych Karty i Konta na rzecz osób trzecich, ani osoba trzecia nie może posługiwać się danymi Karty i Konta Uczestnika, w celu zaliczenia na Konto danego Uczestnika transakcji dokonywanych przez osoby trzecie. Nie jest dopuszczalne przekazywanie Karty ani danych Karty osobom trzecim w celu zaliczenia na Konto Uczestnika transakcji dokonywanych przez osoby trzecie. Castorama może zweryfikować tożsamość osoby dokonującej transakcji lub odbioru Korzyści, w celu sprawdzenia czy transakcji lub odbioru Korzyści dokonuje Uczestnik uprawniony do Karty lub Konta, na które powołuje się Uczestnik przy transakcji. W przypadku stwierdzenia przypisania wartości danej transakcji do Konta z naruszeniem niniejszego postanowienia, Castorama będzie uprawniona do usunięcia z Konta wartości transakcji przypisanych Uczestnikowi w związku z takim naruszeniem, a takie działania Uczestnika traktowane będzie jako istotne naruszenie Regulaminu.
-
Przypisanie transakcji i jej wartości do danego Uczestnika warunkowane
jest:
- w przypadku transakcji w Sklepie Stacjonarnym - poinformowaniem kasjera przy rozpoczęciu transakcji kasowej o posiadaniu statusu Uczestnika Programu oraz okazaniem Karty (wyświetlenie jej w formie elektronicznej na Urządzeniu Mobilnym) lub podanie numeru telefonu Uczestnika skojarzonego z tą Kartą;
- w przypadku transakcji w Sklepie Stacjonarnym przy użyciu kas samoobsługowych – podaniem numeru Karty lub numeru telefonu Uczestnika skojarzonego z tą Kartą lub zeskanowaniem Karty;
- w przypadku transakcji w Sklepie Internetowym – podaniem w zamówieniu składanym w Sklepie Internetowym tego samego adresu e-mail, który został podany przez Uczestnika podczas Rejestracji w Programie Lojalnościowym;
- W wypadku braku podjęcia wskazanych powyżej działań podczas dokonywania transakcji, późniejsze (tj. po zakończeniu transakcji) przypisanie transakcji do Konta Uczestnika nie będzie możliwe. Jeżeli jednak z przyczyn leżących po stronie Castorama, nie będzie możliwe przypisanie transakcji i jej wartości do Konta od razu podczas jej dokonywania, Uczestnik może w ciągu 30 dni liczonych od dnia dokonania tej transakcji zgłosić się o jej przypisanie.
- W przypadku zamówień produktów transakcja zostanie przypisana do Konta w Programie w chwili odebrania towaru i wydrukowania paragonu fiskalnego. Zaliczki fiskalne nie są zaliczane do wydatków w Programie.
- Transakcja zostanie zapisana na Koncie nie później niż w terminie 48 godzin od transakcji i wpływu do Castorama pełnej płatności z tytułu danej transakcji.
- W przypadku odstąpienia przez Uczestnika od transakcji (umowy sprzedaży towarów lub usług), w szczególności poprzez zwrot towaru na podstawie uprawnień wynikających z przepisów prawa lub ewentualnych zobowiązań przyjętych przez Castorama, transakcja taka nie będzie po odstąpieniu uwzględniana w ramach salda Konta Uczestnika, a jej wartość zostanie odjęta z salda Konta.
- W przypadku uzyskania lub skorzystania z Korzyści w ramach Programu, wynikających z uprzednio dokonanej transakcji, od której Uczestnik odstąpił (w tym poprzez zwrot towaru), Castorama jest uprawniona do żądania zwrotu przez Uczestnika Korzyści uzyskanych w związku z transakcją, od której Uczestnik odstąpił lub jej równowartości. W szczególności, w przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towarów lub usług, w związku z zaliczeniem których na Konto Uczestnika uzyskał on jakiekolwiek Korzyści – Uczestnik będzie zobowiązany do ich zwrotu (w szczególności Castorama będzie uprawniona do dezaktywacji kuponów zniżkowych lub okresowych kuponów rabatowych uzyskanych w związku z umową, od której Uczestnik odstąpił) lub – w wypadku gdy Uczestnik udzieloną Korzyść już wykorzystał – zwrotu równowartości wykorzystanej Korzyści (Castorama będzie uprawniona do potrącenia wartości Korzyści podlegającej zwrotowi na rzecz Castorama z kwotami należnymi Uczestnikowi w związku z odstąpieniem od umowy sprzedaży). Równowartością uzyskanej Korzyści jest w szczególności kwota odpowiadająca wartości zniżek uzyskanych przez Uczestnika na podstawie kuponu zniżkowego, a także kwota odpowiadająca wartości uzyskanych rabatów procentowych.
- Kupony zniżkowe nie stanowią środków pieniężnych. Karta ani kupony zniżkowe nie podlegają wymianie na środki pieniężne, jak również Karta oraz kupony zniżkowe i związane z nimi uprawnienia nie mogą być przedmiotem sprzedaży ani przeniesienia pod innym tytułem na rzecz osób trzecich, w tym innych Uczestników. Wyłącznie Uczestnik jest uprawniony do uzyskania Korzyści i nie może on przekazywać ani podejmować działań zmierzających do ich przekazania osobom trzecim, w szczególności przekazywać im uprawnienia do korzystania z okresowych kuponów rabatowych. W przypadku naruszenia postanowienia zakazującego obrotu i udostępniania Korzyści, Castorama będzie mieć prawo do żądania zwrotu wszelkich niezasadnie uzyskanych Korzyści i naprawienia szkód z tym związanych. Castorama zastrzega sobie również wszelkie inne uprawnienia związane z takim nadużyciami, a przysługujące jej na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
- Uczestnik (będący osobą fizyczną) ani żadna inna osoba nie może podejmować czynności zmierzających do przypisania transakcji do Konta w wypadku dokonywania zakupu towarów i usług w zakresie niezwiązanym z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (tj. w wypadku dokonywania transakcji jako Konsument).
- Castorama może w każdym czasie i ze skutkiem natychmiastowym wyłączyć w Regulaminie możliwość zaliczania na Konto wartości transakcji, których przedmiotem są produkty lub usługi o takim charakterze, dla których przypisanie ich wartości do Konta za ich zakup mogłoby być uznane za niedozwoloną promocję takich produktów lub usług lub z innego powodu uznane za działanie niezgodne z prawem.
§ 10
Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Uczestników Programu, osób upoważnionych przez Uczestników, będących posiadaczami Karty Dodatkowej oraz osób wyznaczonych przez Uczestników do zarządzania kontem i Kartą Główną jest Castorama Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie (02-255), przy ul. Krakowiaków 78, KRS 0000024785 (dalej jako „Castorama” lub „Administrator”). Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem: IOD@castorama.pl lub pod ww. adresem siedziby, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu świadczenia usług określonych w Programie na podstawie art. 6 ust. 1. lit. b Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (dalej: „RODO”), w związku z akceptacją Regulaminu. Ponadto dane będą przetwarzane w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO tj. prawnie uzasadnionego interesu, jakim jest realizacja zasad Programu na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie, w szczególności w zakresie rozpatrzenia reklamacji dotyczących Programu oraz ewentualnego dochodzenia i obrony przed roszczeniami z nim związanymi oraz możliwość kontaktu z osobą wyznaczoną przez Uczestnika do kontaktu w związku z uczestnictwem w programie, a w celach dowodowych będących realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, w tym ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami. Dane osobowe podane w związku z udzieloną dobrowolną zgodą na przetwarzanie ich w celu marketingowym przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO (dane osobowe przetwarzane będą do czasu wycofania zgody). Dane osobowe mogą podlegać zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu którego celem jest jak najlepsze dopasowanie przesyłanych informacji do potrzeb i zainteresowań osoby, która przystąpiła do Programu lub wyraziła dodatkowe zgody marketingowe, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane osobowe mogą być przetwarzane w celu spełnienia obowiązków prawnych przez Administratora wynikających m.in. z obowiązku przechowywania dokumentacji podatkowej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Podanie przez Uczestników Programu danych osobowych, jak również danych osób upoważnionych przez Uczestników, będących posiadaczami Karty Dodatkowej oraz osób wyznaczonych przez Uczestników do zarządzania Kontem i Kartą Główną jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przystąpienia i realizacji Programu, brak podania danych może uniemożliwić uczestnictwo w Programie.
- Dane osobowe mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora, w szczególności agencjom marketingowym, podmiotom świadczącym usługi IT również spoza UE, tylko w celu i zakresie niezbędnym dla realizacji ww. celu, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów zawartych z Administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora. Zgodnie z przepisami ochrony danych, bezpieczeństwo przy przetwarzaniu danych poza EOG gwarantuje stosowanie zewnętrznych umów dotyczących przetwarzania danych w oparciu o standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez UE lub decyzje Komisji Europejskiej stwierdzające odpowiedni poziom ochrony danych osobowych. W ramach współpracy z grupą kapitałową Kingfisher dane osobowe mogą być przekazane do centrali Administratora w Wielkiej Brytanii. Transfer danych osobowych opiera się na decyzji Komisji Europejskiej stwierdzającej odpowiedni poziom ochrony danych osobowych w Wielkiej Brytanii. Bezpieczeństwo przekazywania danych osobowych do innych państw poza EOG (Europejski Obszar Gospodarczy), niż Wielka Brytania, gwarantuje stosowanie zewnętrznych umów dotyczących przetwarzania danych w oparciu o standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez UE.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania Programu oraz przez okres 5 lat od zakończenia udziału Uczestnika w Programie. W przypadku wyrażenia dobrowolnych zgód marketingowych dane będą przetwarzane do czasu wycofania zgód.
- Wyrażona dobrowolna zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych może zostać wycofana w dowolnym momencie, z zastrzeżeniem, że cofnięcie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie wyrażonej zgody, przed jej wycofaniem.
- Osobom, których dane dotyczą przysługuje prawo żądania dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Uczestnik Programu może w każdym czasie zrezygnować z członkostwa w Programie, zgodnie z treścią § 12 Regulaminu.
§ 11
Zmiany Regulaminu
- Castorama przysługuje prawo do zmiany postanowień Regulaminu w wypadku zaistnienia ważnych powodów, w szczególności w związku z planowanymi przez Castorama zmianami w mechanice Programu, zmianami prawnymi (w tym orzeczeniami, decyzjami lub zaleceniami wydanymi przez właściwe organy lub Sądy), zmianą danych stron internetowych, zmianami w działaniu Aplikacji Mobilnej CastoPro lub danych kontaktowych, stwierdzenia niespójności w postanowieniach Regulaminu, przeciwdziałaniu nadużyciom.
- Informacje dotyczące zmian Regulaminu będą komunikowane Uczestnikom w terminie 7 dni przed ich wejściem w życie poprzez umieszczenie informacji o zmienionym Regulaminie na Stronie Programu i w Aplikacji Mobilnej CastoPro oraz poprzez wysyłkę Uczestnikom zarejestrowanym w Programie informacji na wskazany podczas Rejestracji adres e-mail.
- W przypadku zmiany Regulaminu zarejestrowanemu w Programie Uczestnikowi przysługuje prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy dotyczącej jego udziału w Programie (tj. zamknięcia/usunięcia Konta w Programie). W takim przypadku odpowiednie zastosowanie znajdował będzie § 12 ust. 2 poniżej.
- W przypadku stwierdzenia, że którekolwiek z postanowień Regulaminu jest z jakichkolwiek powodów, w części lub w całości, dotknięte sankcją nieważności, Castorama zobowiązuje się do dokonania takich zmian jego treści, by nieważność ową usunąć. Nieważność jednego z postanowień Regulaminu nie ma wpływu na ważność pozostałych jego postanowień.
§ 12
Rezygnacja lub wykluczenie z udziału w Programie. Zakończenie Programu.
-
Castorama może zawiesić udział Uczestnika w Programie w przypadku
naruszenia postanowień Regulaminu. W przypadku zawieszenia udziału w
Programie Konto Uczestnika może zostać zablokowane (tj. nie będzie
istniała możliwość realizacji Korzyści i przypisywana transakcji do
Konta). Castorama może także nie dopuścić do Rejestracji Uczestnika lub
wykluczyć Uczestnika z udziału w Programie (w tym zablokować lub
bezpowrotnie usunąć Konto Uczestnika), jeżeli:
- Uczestnik nie spełnia wymogów określonych w Regulaminie;
- Uczestnik zaprzestanie lub zawiesi prowadzenie działalności gospodarczej;
- Uczestnik w toku Rejestracji podał nieprawdziwe dane;
- Uczestnik naruszył istotne postanowienie Regulaminu;
- Uczestnik w związku z udziałem w Programie naruszył przepisy obowiązującego prawa.
- Uczestnik może w dowolnym momencie zrezygnować z udziału w Programie. Rezygnacji można dokonać poprzez pisemne wypowiedzenie umowy o udział w Programie lub poprzez usunięcie Konta Uczestnika (przy wykorzystaniu odpowiednich opcji Konta). W przypadku korzystania z Aplikacji Mobilnej CastoPro, samo usunięcie jej (odinstalowanie) z Urządzenia Mobilnego nie powoduje usunięcia Konta (konieczne jest dokonanie czynności wskazanych w zdaniu poprzedzającym). Usunięcie Konta dokonane za pomocą Aplikacji Mobilnej CastoPro powoduje również usunięcie tego samego Konta dostępnego za pośrednictwem Strony Programu, a usunięcie Konta dokonane poprzez Stronę Programu powoduje również usunięcie tego samego Konta dostępnego za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej CastoPro. W wypadku rezygnacji przez Uczestnika z jego udziału w Programie przypisana do Konta wartość transakcji zostanie automatycznie unieważniona, a przyznane Korzyści utracone. Rezygnacja z udziału w Programie jest równoznaczna z dezaktywacją Karty Głównej oraz wszystkich nadanych przez Uczestnika Kart Dodatkowych.
- Castorama zastrzega sobie prawo zakończenia obowiązywania Programu za uprzednim zawiadomieniem przekazanym z wyprzedzeniem nie krótszym niż 60 dni. Informacje o zakończeniu Programu Castorama przekaże do Uczestników za pośrednictwem wiadomości e- mail na adres podany na Koncie Uczestnika. W celu uniknięcia wątpliwości – Uczestnikowi nie będą przysługiwały roszczenia wobec Castorama w sytuacji wcześniejszego zakończenia Programu zgodnie z niniejszym § 12 ust. 3 Regulaminu.
- Castorama ma prawo do czasowego zawieszenia Programu w całości lub w części w wyjątkowych sytuacjach takich jak np. naruszenie bezpieczeństwa danych, cyberatak, zidentyfikowana duża skala nadużyć. W takiej sytuacji Castorama niezwłocznie powiadomi Uczestników i dążyć będzie do niezwłocznego przywrócenie pełnej funkcjonalność Programu. W celu uniknięcia wątpliwości – Uczestnikowi nie będą przysługiwały roszczenia wobec Castorama w sytuacji zawieszenia Programu zgodnie z niniejszym § 12 ust. 4 Regulaminu.
- Po zakończeniu obowiązywania Programu (w wyniku zakończenia Programu przez Castorama lub w wyniku upływu okresu obowiązywania Programu) Uczestnik nie będzie miał możliwości korzystania z Konta i związanych z nim Korzyści, z zastrzeżeniem możliwości wykorzystania przyznanych kuponów zniżkowych do dnia wskazanego w ich treści, jak również wykorzystania innych Korzyści, o których możliwości wykorzystania po upływie okresu obowiązywania Programu Uczestnik zostanie poinformowany przez Organizatora. W przypadku zakończenia obowiązywania Programu Castorama utrzyma dla Uczestników możliwość zalogowania się do Konta w zakresie i przez czas niezbędny dla umożliwienia im wykorzystania kuponów zniżkowych i innych Korzyści, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, przyznanych przed zakończeniem obowiązywania Programu.
§ 13
Procedura reklamacyjna
- Uczestnik ma prawo do składania reklamacji związanych z działaniem Programu, Strony Programu, a także działaniem samej Aplikacji Mobilnej CastoPro. Podmiotem uprawnionym do rozpatrywania reklamacji jest Castorama.
- Reklamacje powinny być przesyłane w szczególności na adres system@castopro.pl w formie elektronicznej (wiadomość mailowa w polu temat wiadomości powinna zawierać słowo: „reklamacja”) lub, w przypadku Aplikacji Mobilnej CastoPro, za pomocą Formularza kontaktowego i powinny zawierać: (1) przedmiot reklamacji oraz uzasadnienie oraz (2) oznaczenie Użytkownika (imię, nazwisko, adres, adres e-mail). Castorama przyjmuje również reklamacje składane z wykorzystaniem tradycyjnej przesyłki pocztowej, wysłanej na adres korespondencyjny: Castorama Polska Sp. z o.o., ul. Krakowiaków 78, 02-255 Warszawa, z zamieszczonym na kopercie dopiskiem „reklamacja”.
- Castorama zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Uczestnika celem uzupełnienia informacji zawartych w reklamacji, jeżeli podane przez Uczestnika informacje będą niepełne i rozpatrzenie reklamacji przez Castorama będzie niemożliwe.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez Castorama w ciągu 14 dni od ich otrzymania. Decyzja Castorama dotycząca reklamacji będzie przekazywana Użytkownikowi na adres e-mail wskazany w reklamacji.
§ 14
Wejście w życie.
Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 04.12.2024 r.
- Regulamin jest dostępny w Sklepach Stacjonarnych oraz na Stronie Programu oraz w Aplikacji Mobilnej CastoPro.
- Castorama jest dużym przedsiębiorcą w rozumieniu ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (Dz.U. 2020.935 t.j. z dnia 26.05.2020 r.).
- Wszelkie spory wynikające z niniejszego Regulaminu będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Castorama.
- Odpowiedzialność odszkodowawcza Castorama związana z Programem (a także Stroną Programu i Aplikacją Mobilną CastoPro) wobec jego Uczestników ograniczona jest do szkody rzeczywistej i nie obejmuje szkód pośrednich.
- Postanowienia punktów 4 i 5 nie dotyczą Konsumentów oraz osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Zawiadomienia związane z Programem Castorama może przesyłać na aktualny adres e-mail lub numer telefonu podany przez Uczestnika w ramach Konta.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
- Załączniki stanowią integralną część Regulaminu.
Załącznik nr 1 do Regulaminu Obowiązuje od dnia 04.12.2024 r.
Załącznik określa szczególne warunki Programu dla Uczestników
Tabela Korzyści
Okresowy kupon rabatowy może być wykorzystany w transakcji, której przedmiotem są produkty lub usługi. Okresowy kupon rabatowy nie może zostać wykorzystany w celu doładowania Karty Podarunkowej. Warunkiem skorzystania z okresowego kuponu rabatowego jest samodzielny odbiór produktów lub skorzystanie z usług przez klienta niezwłocznie po transakcji. Okresowy kupon rabatowy może być wykorzystany wyłącznie w Sklepie Stacjonarnym.
Okresowy kupon rabatowy nie może być wykorzystany przy zakupie produktów objętych aktualnymi gazetkami promocyjnymi (tj. produktów wskazanych w gazetkach promocyjnych obowiązujących w dacie dokonywania zakupu). Castorama zastrzega sobie prawo wyłączenia możliwości zakupu niektórych produktów lub usług przy wykorzystaniu okresowych kuponów rabatowych. Takimi produktami wyłączonymi będą produkty z aktualnych gazetek Castorama zamieszczonych na stronie https://www.castorama.pl/gazetka-castorama
Okresowe kupony rabatowe | |
Wysokość rabatu na zakupy przyznawanego po upływie każdego miesiąca kalendarzowego w okresie, którego Uczestnik dokona zakupów, których łączna wartość wyniesienie co najmniej 1.000 złotych brutto. | 5 % rabatu na zakupy do wykorzystania w okresie 3 kolejnych miesięcy kalendarzowych po upływie tego miesiąca |
Wysokość rabatu na zakupy przyznawanego po upływie każdego miesiąca kalendarzowego w okresie, którego Uczestnik dokona zakupów, których łączna wartość wyniesienie co najmniej 5.000 złotych brutto. |
10%* rabatu na zakupy do wykorzystania w okresie 3 kolejnych
miesięcy kalendarzowych po upływie tego miesiąca *okresowy rabat procentowy przewidujący wyższy rabat tj. rabat w wysokości 10% przyznawany jest Uczestnikowi zamiast rabatu w wysokości 5%. |
Zniżki na usługi | |
Wysokość przyznanej zniżki na korzystanie z usługi cięcia drewna w Sklepie Stacjonarnym | 50% |
Wysokość przyznanej zniżki na korzystanie z usługi transportu zamawianego w Sklepie Stacjonarnym (zniżka nie obejmuje transportu samochodami z windą i HDS przeznaczonymi do przewozu i rozładunku ciężkich materiałów budowlanych oraz transportu produktów z magazynu centralnego, tj. kuchni i mebli modułowych Atomia). Szczegółowych informacji co do tego, czy dany transport jest transportem, przy którym zniżka może być zastosowana można uzyskać w Sklepie Stacjonarnym. | 50% |
Dotychczasowa treść Regulaminu
Regulamin Programu Lojalnościowego CastoPro
§ 1
Przedmiot Regulaminu
- Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki uczestnictwa w Programie Lojalnościowym CastoPro skierowanym do przedsiębiorców, będących klientami sklepów Castorama działających pod marką „Castorama” oraz „Brico Depot”. Program Lojalnościowy CastoPro jest organizowany przez CASTORAMA POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-255), przy ul. Krakowiaków 78, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000024785, legitymującą się numerem NIP: 526-10-09-959 i numerem REGON: 010817199, numer BDO: 00009159, o kapitale zakładowym w wysokości 54.808.000,00 złotych.
- Program rozpoczął się dla pierwszej, wybranej, grupy sklepów w dniu 10 sierpnia 2022 r. i trwał do dnia 27 lutego 2024 r. włącznie (okres pilotażowy Programu). W związku z zakończeniem okresu pilotażowego zmianie uległy dotychczasowe postanowienia Regulaminu, w tym dotyczące Korzyści i warunków ich uzyskania. Zmiana Korzyści i warunków uzyskania Korzyści nie wpływa na prawa nabyte przedsiębiorców będących Uczestnikami Programu w okresie pilotażowym, tj. na Korzyści uzyskane przez nich zgodnie z warunkami obowiązującymi przed zmianą. Uczestnik w każdym czasie będzie mógł zakończyć swój udział w Programie poprzez dezaktywację Konta.
§ 2
Definicje
Definicje zawarte w niniejszym Regulaminie, pisane dużą literą, mają następujące znaczenie:
- Castorama lub Organizator – spółka Castorama Polska Sp. z o.o;
- Sklep Internetowy – prowadzony przez Castorama sklep internetowy, działający pod adresem internetowym: www.castorama.pl;
- Sklep Stacjonarny – oznacza detaliczne, stacjonarne punkty sprzedaży prowadzone przez Castorama, działające pod marką „Castorama” oraz „Brico Depot”.
- Strona Programu - oznacza stronę internetową dotyczącą Programu pod adresem castopro.castorama.pl, za pośrednictwem której będzie możliwa Rejestracja i dalsze korzystanie z Programu oraz na której publikowane będą szczegółowe informacje dotyczące Programu;
- Aplikacja Mobilna - oznacza oprogramowanie pod nazwą Castorama, udostępnione przez Organizatora, przeznaczone do instalacji w urządzeniach mobilnych i umożliwiające korzystanie z usług serwisu Castorama (dostępnych za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej);
- Konsument – osoba fizyczna, dokonująca z Castorama czynności prawnej (w szczególności dokonująca zakupu produktów) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
- Program – program lojalnościowy CastoPro skierowany do przedsiębiorców, będących klientami sklepów Castorama;
- Regulamin – niniejszy Regulamin Programu;
- Dzień Roboczy – oznacza dzień kalendarzowy z wyłączeniem soboty, niedzieli oraz dni uznanych 2 ustawowo za wolne od pracy;
- Uczestnik – oznacza osobę fizyczną będącą przedsiębiorcą, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, prowadzącą działalność gospodarczą, która dokonała prawidłowej Rejestracji
- Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca działalność gospodarczą;
- Karta – oznacza kartę w formie wirtualnej, tj. unikatowy i umożliwiający identyfikację Uczestnika zespół informacji dostępnych za pośrednictwem Strony Programu. Istnieją dwa typy Kart – Karty Główne i Karty Dodatkowe;
- Karta Główna – oznacza Kartę wydaną Uczestnikowi w momencie dokonania skutecznej Rejestracji Konta Uczestnika w Programie, za pomocą której możliwe jest w szczególności rejestrowanie transakcji zakupu towarów i usług w Sklepach, jak również odbiór Korzyści wynikających z Programu
- Karta Dodatkowa – oznacza dodatkową Kartę, która została wydana osobie upoważnionej przez Uczestnika i która została powiązana z danym Kontem i Kartą Główną. Karty Dodatkowe były wydawane do dnia 30 kwietnia 2023 r.;
- Konto – oznacza konto danego Uczestnika w Programie, na którym gromadzone są informacje związane z udziałem Uczestnika w Programie oraz inne informacje wskazane w Regulaminie;
- Administrator Konta – oznacza Uczestnika lub wyznaczoną przez Uczestnika osobę zarządzającą Kontem i Kartą Główną;
- Rejestracja – oznacza proces mający na celu utworzenie Konta i uzyskanie statusu Uczestnika Programu, realizowany za pośrednictwem Strony Programu;
- Korzyści – oznacza wszelkie korzyści (w tym ewentualne nagrody oraz możliwość uzyskania rabatów na towary i usługi w Sklepach), jakie mogą być uzyskane przez Uczestników w związku z ich uczestnictwem w Programie, w wypadku spełnienia warunków dla ich uzyskania określonych w Regulaminie (w tym w Załączniku do Regulaminu), na Koncie Uczestnika oraz na Stronie Programu.
- Transakcja WDT – transakcja obejmująca wewnątrzwspólnotową dostawę towarów, tj. wywóz produktów z terytorium Polski na terytorium państwa członkowskiego innego niż Polska w rozumieniu art. 131 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
§3
Program
- Program polega na umożliwieniu Uczestnikom uzyskania określonych Korzyści w wypadku spełnienia warunków przewidzianych w Regulaminie (w tym w Załączniku do Regulaminu), na Koncie Uczestnika oraz na Stronie Programu. Celem Programu jest promocja działalności Castorama.
- Program kierowany jest do podmiotów będących Przedsiębiorcami i dokonujących wszelkich czynności powiązanych z Programem w celu związanym z ich działalnością gospodarczą. Program nie jest kierowany do Konsumentów.
- Uczestnictwo w Programie jest dobrowolne. Wyrażenie zgód i podanie danych związanych z Programem jest dobrowolne, jednak stanowi ono warunek dla Rejestracji w Programie lub korzystania z określonych, przewidzianych w nim funkcji i Korzyści. Korzystanie z Programu, jak również wydanych na jego podstawie Kart i Konta, możliwe jest wyłącznie na zasadach przewidzianych w Regulaminie.
§4
Uczestnicy
- Uczestnikiem Programu może być jedynie osoba fizyczna (pełnoletnia) będąca Przedsiębiorcą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, prowadząca działalność gospodarczą.
- Uczestnik oświadcza, że jest Przedsiębiorcą (lub rejestracja dokonywana jest w imieniu podmiotu posiadającego status Przedsiębiorcy), a udział w Programie związany jest z działalnością gospodarczą prowadzoną przez Uczestnika. Castorama może wymagać złożenia w procedurze rejestracji odrębnego oświadczenia potwierdzającego powyższe. Uczestnik zobowiązany jest posiadać nadany numer NIP.
- Przedsiębiorcy pochodzący z państw członkowskich Unii Europejskiej innych niż Polska powinni posiadać numer VAT EU uwidoczniony w bazie VIES (bazie umożliwiającej potwierdzenie numeru VAT) prowadzonej przez Komisję Europejską.
- W Programie nie mogą uczestniczyć pracownicy CASTORAMA POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie.
§5
Rejestracja
- Rejestracji Uczestnika w Programie można dokonać za pośrednictwem formularza Rejestracji na Stronie Programu.
-
W toku Rejestracji, Uczestnik zostanie poproszony o podanie
następujących danych:
- imię i nazwisko zgłaszającego;
- numer NIP (z zastrzeżeniem § 5 ust. 6 poniżej);
- nazwa (firma) przedsiębiorcy;
- siedziba i adres rejestrowy;
- adres e-mail;
- numer telefonu; (przy czym numer telefonu musi być numerem z prefiksem pochodzącym z krajów UE);
- sklep Castorama (wybrany Sklep Stacjonarny, w którym Uczestnik najczęściej dokonuje zakupów lub planuje dokonywanie zakupów w przyszłości);
- specjalizacja przedsiębiorcy lub cel zakupowy, wielkość przedsiębiorstwa i rok rozpoczęcia działalności gospodarczej;
- adres korespondencyjny (opcjonalnie, jeżeli jest inny niż adres rejestrowy przedsiębiorcy).
- Dany adres e-mail i/lub numer telefonu mogą być używane jednocześnie tylko przez jednego Uczestnika.
- Uczestnik w toku procesu rejestracji akceptuje Regulamin. Akceptacja Regulaminu jest obligatoryjna. Dodatkowo Uczestnik może wyrazić dobrowolne zgody marketingowe.
- Po wypełnieniu formularza Rejestracji, akceptacji Regulaminu, ewentualnym wyrażeniu dodatkowych zgód i potwierdzeniu Rejestracji na numer telefonu Uczestnika wysyłany jest link aktywacyjny, za pomocą którego Uczestnik może potwierdzić numer telefonu, następnie na adres e-mail Uczestnika wysyłany jest link aktywacyjny, za pomocą którego możliwe jest potwierdzenie adresu e-mail oraz ustawienie hasła do Konta. Ustawienie hasła do Konta jest równoznaczne z zakończeniem Rejestracji i aktywacją Karty. Aktywacja powinna nastąpić w ciągu 48 godzin od wysłania przez Castorama wiadomości, w innym wypadku proces Rejestracji powinien zostać powtórzony. Po upływie 48 godziny dane Uczestnika (adres e-mail i numer telefonu) zostają usunięte z bazy danych Programu.
- Przedsiębiorca z innego niż Polska państwa członkowskiego UE w celu dokonania rejestracji powinien skontaktować się z Infolinią CastoPro (nr telefonu 690 680 380). Castorama w odniesieniu do podmiotów z innych niż Polska państw członkowskich UE może żądać przy rejestracji dostarczenia właściwych dokumentów urzędowych potwierdzających prowadzenie działalności gospodarczej (oraz brak jej zawieszenia) wraz z ich tłumaczeniami przysięgłymi na język polski.
- Wraz z Rejestracją zostaje utworzone Konto Uczestnika i Uczestnik otrzymuje dane (numer) przypisanej do niego Karty Głównej.
- Osoba dokonująca Rejestracji w imieniu Uczestnika potwierdza tym samym, że jest upoważniona do reprezentacji Uczestnika w związku z Rejestracją i udziałem w Programie, jak również uzyskała zgodę Uczestnika na dokonanie jego Rejestracji w Programie i odbieranie Korzyści w Programie. Castorama zastrzega sobie możliwość wprowadzenia w każdym czasie dodatkowych wymogów związanych z weryfikacją uprawnień osoby dokonującej Rejestracji do reprezentacji Uczestnika (podmiotu, którego dane wskazuje podczas Rejestracji).
-
Uczestnik poprzez swoje Konto może sprawdzać:
- szczegóły transakcji dokonanych przy użyciu Konta;
- łączną wartość transakcji dokonanych przy użyciu Konta;
- informacje o przyznanych Korzyściach;
- historię transakcji dokonanych przy użyciu Konta;
- historię otrzymanych Korzyści (ewentualnych nagród i kuponów zniżkowych) wynikających z Programu uzyskanych przez Uczestnika przy użyciu Konta.
- Uczestnik zobowiązany jest do podawania w procesie Rejestracji jedynie prawdziwych danych dotyczących Uczestnika. W szczególności Uczestnik nie może w toku Rejestracji podawać numeru telefonu oraz adresu e-mail innych osób, jak również podawać numeru NIP podmiotu innego niż Uczestnik.
- Uczestnik zobowiązany jest do aktualizacji w ramach Konta swoich danych po każdej ich zmianie. Castorama nie ponosi odpowiedzialności za skutki braku aktualizacji danych podanych podczas Rejestracji, w szczególności danych kontaktowych.
- Uczestnik zobowiązany jest do zapewnienia poufności danych pozwalających na logowanie się do Konta (w szczególności loginu i hasła). Castorama nie ponosi odpowiedzialności za działania osób, którym Uczestnik przekazał dane dostępowe do Konta. W przypadku uzyskania informacji lub podejrzenia uzyskania przez osobę nieuprawnioną dostępu do danych logowania, Uczestnik może zablokować dostęp do Konta kontaktując się z Infolinią CastoPro (nr telefonu 690 680 380 ).
§ 6
Karty Dodatkowe
- Do dnia 30 kwietnia 2023 r. Uczestnik mógł upoważnić inne osoby do przypisywania transakcji lub gromadzenia Punktów związanych z transakcjami dokonywanymi przez taką osobę w imieniu Uczestnika, poprzez nadanie im Karty Dodatkowej. Posiadacz Karty Dodatkowej jest zobowiązany do stosowania się do postanowień Regulaminu, w szczególności w związku z przypisywaniem transakcji do Konta Uczestnika i korzystaniem z Karty Dodatkowej. Uczestnik pozostaje odpowiedzialny za przestrzeganie postanowień Regulaminu w związku z korzystaniem z Karty Dodatkowej nadanej przez Uczestnika innej osobie. Od dnia 1 maja 2023 r. Karty Dodatkowe nie są już wydawane, ale z Kart Dodatkowych wydanych przed tym terminem 5 można nadal korzystać na zasadach określonych w Regulaminie.
- Karta Dodatkowa umożliwia przypisywanie transakcji zakupu towarów lub usług do Konta danego Uczestnika. Karta Dodatkowa nie upoważnia do odbioru Korzyści wynikających z Programu. Do odbioru Korzyści wynikających z Programu dla danego Uczestnika uprawniony jest wyłącznie posiadacz Karty Głównej.
- Administrator Konta i posiadacz Karty Dodatkowej mają możliwość dezaktywacji Karty Dodatkowej.
§ 7
Korzyści. Status CastoPro
- W zależności od spełnienia określonych warunków, Uczestnikom przysługują Korzyści przewidziane w Tabeli Korzyści zawartej w Załączniku do Regulaminu. Castorama ma prawo dokonania zmiany Tabeli Korzyści po uprzednim powiadomieniu Uczestników z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem (z zastrzeżeniem zapewnienia uprawnień do Korzyści, do których Uczestnicy nabyli uprawnienia przed upływem okresu obowiązywania dotychczasowej Tabeli Korzyści).
- Korzyści w postaci uprawnień do uzyskania okresowych kuponów rabatowych będą uwidaczniane na Koncie Uczestnika. Uprawnienia do okresowych kuponów rabatowych mogą być wykorzystywane wyłącznie w Sklepach Stacjonarnych, w okresie ważności okresowego kuponu rabatowego, nie krótszym niż 90 dni od dnia ich przyznania. Wartość i data ważności okresowego kuponu rabatowego będzie znajdować się w jego treści.
- Okresowe kupony rabatowe, których warunkiem przyznania jest dokonanie transakcji o łącznej wartości wskazanej w Załączniku są przyznawane w okresach wskazanych w Załączniku, przy spełnieniu warunków dla ich uzyskania w danym okresie. Oznacza to, że dla uzyskania okresowego kuponu rabatowego konieczne jest przypisanie do Konta (zgodnie z § 8 Regulaminu) transakcji o wymaganej wartości w ciągu okresu wskazanego w Załączniku, a po upływie takiego okresu wartość transakcji wymaganych dla uzyskania okresowego kuponu rabatowego obliczana jest od nowa. Jeżeli koniec jednego z okresów, o których mowa powyżej (sprecyzowanych w Załączniku), przypadałby na datę późniejszą niż data zakończenia Programu – w wypadku jego wcześniejszego zakończenia, taki okres ulegnie skróceniu do daty zakończenia Programu.
- Wyłączone jest wykorzystanie w ramach jednej transakcji kilku okresowych kuponów rabatowych, rabatów procentowych lub łączne wykorzystanie kuponów obniżających cenę o określoną wartość oraz okresowych kuponów rabatowych.
-
Uczestnik Programu otrzyma również Korzyści w postaci:
- możliwości korzystania z obsługi przez dedykowaną infolinię dla Uczestników Programu CastoPro (nr telefonu 690 680 380, informacja o dniach i godzinach pracy infolinii – na Stronie Programu);
- ułatwienia w procesie zwrotu towaru (możliwość dokonania zwrotu na podstawie danych dotyczących transakcji na Kartach dostępnych z poziomu Strony Programu po zalogowaniu się na Koncie).
- Castorama może oferować Uczestnikom również inne Korzyści, w tym, w szczególności kupony zniżkowe, innego rodzaju zniżki lub nagrody rzeczowe. Informacje o takich dodatkowych Korzyściach i warunkach ich uzyskania, znajdowały się będą na Stronie Programu, w Sklepach 6 Stacjonarnych oraz będzie można je uzyskać na dedykowanej infolinii Programu - Infolinii CastoPro (nr telefonu 690 680 380). Rodzaj takich Korzyści oferowanych Uczestnikom może się zmieniać w czasie.
- Dla odbioru Korzyści wynikających z Programu w postaci ewentualnych nagród rzeczowych, Uczestnik zobowiązany będzie do okazania (w formie elektronicznej) swojej Karty pracownikowi Sklepu Stacjonarnego, przy czym Castorama dla odbioru ewentualnych wprowadzonych w przyszłości nagród rzeczowych może wymagać podania również innych danych autoryzujących danego Uczestnika do odbioru nagrody (np. podanie kodu otrzymanego w wiadomości SMS). Takie wymogi będą komunikowane na Stronie Programu oraz za pośrednictwem Konta Uczestnika. Odbiór niektórych Korzyści może wymagać ich wcześniejszej rezerwacji do odbioru – w takim wypadku Uczestnik powinien dokonać rezerwacji zgodnie z informacją na Stronie Programu.
- Skorzystanie z przyznanej zniżki (w szczególności zniżki na usługi określone w Załączniku) wymaga okazania pracownikowi w Sklepie Stacjonarnym odpowiedniego widoku ze Strony Programu na ekranie urządzenia mobilnego.
- Ilość niektórych Korzyści (w szczególności kuponów zniżkowych i nagród rzeczowych) oferowanych Uczestnikom może być ograniczona. Odbiór niektórych Korzyści może wymagać również spełnienia dodatkowych wymogów wynikających np. z konieczności realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa lub obowiązków podatkowych, a możliwość uzyskania takich Korzyści przez niektórych Uczestników może być z tych przyczyn ograniczona.
- W przypadku skutecznego odstąpienia przez Uczestnika (w wykonaniu jego prawa do odstąpienia wynikającego z ustawy) od umowy sprzedaży produktu, w ramach której Uczestnik wykorzystał okresowy kupon rabatowy (lub innego rodzaju zniżkę wynikającą z Programu) i dokonaniu zwrotu produktu zakupionego na podstawie takiej umowy, Uczestnikowi zostanie zwrócona kwota równa uiszczonej przez niego cenie (cenie po uwzględnieniu obniżki). W celu uniknięcia wątpliwości – niniejsze postanowienie nie pozbawia Uczestnika jakichkolwiek uprawnień, jakie na mocy obowiązujących przepisów prawa oraz umowy sprzedaży przysługują Uczestnikowi w sytuacji wadliwości produktów lub usług.
- Korzyści w postaci ewentualnych wynikających z Programu rabatów lub zniżek, które mogą być uzyskane w Programie, nie łączą się z innymi promocjami dostępnymi w Castorama (np. akcjami w ramach których komunikowane są ceny obniżone (przez ich porównanie z cenami przekreślonymi), przekreślone lub produkty sprzedawane są w zestawie, w ramach którego kolejny produkt jest tańszy lub udzielony jest na niego rabat procentowy), o ile Castorama nie postanowi inaczej w ramach warunków takich innych promocji lub chyba że Castorama w innej formie dopuści możliwość takiego łączenia z innymi promocjami. W przypadku braku możliwości łączenia promocji, Uczestnik przed dokonaniem transakcji, w ramach której może skorzystać z Korzyści przewidzianej w Programie, decyduje czy realizuje w ramach transakcji Korzyść z Programu, czy też korzyść wynikającą z innej promocji realizowanej przez Castorama.
- W przypadku wykorzystywania wydanych uprzednio w ramach Programu kuponów zniżkowych przewidujących obniżenie ceny o określoną kwotowo wartość, zastosowanie będą miały zasady dotyczące takich kuponów zniżkowych obowiązujące w dacie ich wydania.
- O ile Regulamin lub warunki danej Korzyści wyraźnie nie przewidują inaczej, wykorzystanie Korzyści (w tym okresowych kuponów rabatowych) nie jest możliwe w Sklepie Internetowym. Nie ma również możliwości wykorzystywania okresowych kuponów rabatowych w Transakcjach WDT.
§ 8
Przypisanie transakcji do Konta.
- Castorama będzie zapisywała transakcje dokonane przez Uczestnika w przypadku transakcji nabycia towarów lub usług w Sklepie Stacjonarnym oraz w Sklepie Internetowym (w tym za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej) na zasadach określonych w ust. 2 poniżej. Warunkiem jest okazanie Karty Głównej lub Karty Dodatkowej podczas realizacji transakcji kasowej lub podanie numeru telefonu skojarzonego z tą Kartą Główną. W ramach Programu do Konta nie są przypisywane Transakcje WDT. Do Konta przypisywane jest każde wydane pełne 1 złoty brutto w ramach danej transakcji (wartość transakcji dla potrzeb przypisania wartości do Konta zaokrąglana jest w dół do pełnych złotych).
- Przypisanie transakcji dokonywanej w Sklepie Internetowym do Konta możliwe będzie wyłącznie w przypadku, gdy Uczestnik wprowadzi podczas składania zamówienia w Sklepie Internetowym ten sam adres e-mail, który został podany podczas rejestracji w Programie.
- W związku z tym, że w Sklepach Stacjonarnych ani w Sklepie Internetowym nie jest prowadzona sprzedaż hurtowa, Castorama zastrzega sobie prawo do wyłączenia transakcji obejmującej hurtową ilość produktów z Konta i nieprzyznania lub cofnięcia przyznanych w związku z taką transakcją Korzyści. W razie wątpliwości, za zamówienie hurtowe (zakup hurtowy) uznaje się zamówienie obejmujące (w ramach jednego zamówienia lub kilku zamówień Uczestnika złożonych w ciągu trzech dni złożonych w tym samym lub różnych sklepach Castorama) powyżej 20 sztuk tego samego produktu. Castorama zastrzega sobie także prawo do wyłączenia transakcji z Konta i nieprzyznania lub cofnięcia przyznanych w związku z taką transakcją Korzyści w przypadku, gdy okoliczności związane z transakcją wskazują na możliwość oszustwa.
- Z zastrzeżeniem Kart Dodatkowych opisanych w § 6 Regulaminu, Uczestnik nie może przekazywać danych Karty i Konta na rzecz osób trzecich, ani osoba trzecia nie może posługiwać się danymi Karty i Konta Uczestnika, w celu zaliczenia na Konto danego Uczestnika transakcji dokonywanych przez osoby trzecie. Nie jest dopuszczalne przekazywanie Karty ani danych Karty osobom trzecim w celu zaliczenia na Konto Uczestnika transakcji dokonywanych przez osoby trzecie. Castorama może zweryfikować tożsamość osoby dokonującej transakcji lub odbioru Korzyści, w celu sprawdzenia czy transakcji lub odbioru Korzyści dokonuje Uczestnik uprawniony do Karty lub Konta, na które powołuje się Uczestnik przy transakcji. W przypadku stwierdzenia przypisania wartości danej transakcji do Konta z naruszeniem niniejszego postanowienia, Castorama będzie uprawniona do usunięcia z Konta wartości transakcji przypisanych Uczestnikowi w związku z takim naruszeniem, a takie działania Uczestnika traktowane będzie jako istotne naruszenie Regulaminu.
-
Przypisanie transakcji i jej wartości do danego Uczestnika warunkowane
jest:
- w przypadku transakcji w Sklepie Stacjonarnym - poinformowaniem kasjera przy rozpoczęciu transakcji kasowej o posiadaniu statusu Uczestnika Programu oraz okazaniem Karty (wyświetlenie jej w formie elektronicznej na urządzeniu mobilnym) lub podanie numeru telefonu Uczestnika skojarzonego z tą Kartą;
- w przypadku transakcji w Sklepie Stacjonarnym przy użyciu kas samoobsługowych – podaniem numeru Karty lub numeru telefonu Uczestnika skojarzonego z tą Kartą;
- w przypadku transakcji w Sklepie Internetowym – podaniem w zamówieniu składanym w Sklepie Internetowym tego samego adresu e-mail, który został podany przez Uczestnika podczas rejestracji w Programie Lojalnościowym;
- W wypadku braku podjęcia wskazanych powyżej działań podczas dokonywania transakcji, późniejsze (tj. po zakończeniu transakcji) przypisanie transakcji do Konta Uczestnika nie będzie możliwe. Jeżeli jednak z przyczyn leżących po stronie Castorama, nie będzie możliwe przypisanie transakcji i jej wartości do Konta od razu podczas jej dokonywania, Uczestnik może w ciągu 30 dni liczonych od dnia dokonania tej transakcji zgłosić się o jej przypisanie.
- W przypadku zamówień produktów transakcja zostanie przypisana do konta w Programie w chwili odebrania towaru i wydrukowania paragonu fiskalnego. Zaliczki fiskalne nie są zaliczane do wydatków w Programie.
- Transakcja zostanie zapisana na Koncie nie później niż w terminie 48 godzin od transakcji i wpływu do Castorama pełnej płatności z tytułu danej transakcji.
-
W przypadku odstąpienia przez Uczestnika od transakcji (umowy sprzedaży
towarów lub usług), w szczególności poprzez zwrot towaru na podstawie
uprawnień wynikających z przepisów prawa lub ewentualnych zobowiązań
przyjętych przez Castorama, transakcja taka nie będzie po odstąpieniu
uwzględniana w ramach salda Konta Uczestnika, a jej wartość zostanie
odjęta z salda Konta.
W przypadku uzyskania lub skorzystania z Korzyści w ramach Programu, wynikających z uprzednio dokonanej transakcji, od której Uczestnik odstąpił (w tym poprzez zwrot towaru), Castorama jest uprawniona do żądania zwrotu przez Uczestnika Korzyści uzyskanych w związku z transakcją, od której Uczestnik odstąpił lub jej równowartości. W szczególności, w przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towarów lub usług, w związku z zaliczeniem których na Konto Uczestnika uzyskał on jakiekolwiek Korzyści – Uczestnik będzie zobowiązany do ich zwrotu (w szczególności Castorama będzie uprawniona do dezaktywacji kuponów zniżkowych lub okresowych kuponów rabatowych)uzyskanych w związku z umową, od której Uczestnik odstąpił) lub – w wypadku gdy Uczestnik udzieloną Korzyść już wykorzystał – zwrotu równowartości wykorzystanej Korzyści (Castorama będzie uprawniona do potrącenia wartości Korzyści podlegającej zwrotowi na rzecz Castorama z kwotami należnymi Uczestnikowi w związku z odstąpieniem od umowy sprzedaży). Równowartością uzyskanej Korzyści jest w szczególności kwota odpowiadająca wartości zniżek uzyskanych przez Uczestnika na podstawie kuponu zniżkowego, a także kwota odpowiadająca wartości uzyskanych rabatów procentowych. - Kupony zniżkowe nie stanowią środków pieniężnych. Karta ani kupony zniżkowe nie podlegają wymianie na środki pieniężne, jak również Karta oraz kupony zniżkowe i związane z nimi uprawnienia nie mogą być przedmiotem sprzedaży ani przeniesienia pod innym tytułem na rzecz osób trzecich, w tym innych Uczestników. Wyłącznie Uczestnik jest uprawniony do uzyskania Korzyści i nie może on przekazywać ani podejmować działań zmierzających do ich przekazania osobom trzecim, w szczególności przekazywać im uprawnienia do korzystania z okresowych kuponów rabatowych. W przypadku naruszenia postanowienia zakazującego obrotu i udostępniania Korzyści, Castorama będzie mieć prawo do żądania zwrotu wszelkich niezasadnie uzyskanych Korzyści i naprawienia szkód z tym związanych. Castorama zastrzega sobie również wszelkie inne uprawnienia związane z takim nadużyciami, a przysługujące jej na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
- Uczestnik (będący osobą fizyczną) ani żadna inna osoba nie może podejmować czynności zmierzających do przypisania transakcji do Konta w wypadku dokonywania zakupu towarów i usług w zakresie niezwiązanym z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (tj. w wypadku dokonywania transakcji jako Konsument).
- Castorama może w każdym czasie i ze skutkiem natychmiastowym wyłączyć w Regulaminie 9 możliwość zaliczania na Konto wartości transakcji, których przedmiotem są produkty lub usługi o takim charakterze, dla których przypisanie ich wartości do Konta za ich zakup mogłoby być uznane za niedozwoloną promocję takich produktów lub usług lub z innego powodu uznane za działanie niezgodne z prawem.
§ 9
Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Uczestników Programu, osób upoważnionych przez Uczestników, będących posiadaczami Karty Dodatkowej oraz osób wyznaczonych przez Uczestników do zarządzania kontem i Kartą Główną jest Castorama Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie (02-255), przy ul. Krakowiaków 78, KRS 0000024785 (dalej jako „Castorama” lub „Administrator”). Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem: IOD@castorama.pl lub pod ww. adresem siedziby, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu świadczenia usług określonych w Programie na podstawie art. 6 ust. 1. lit. b Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (dalej: „RODO”), w związku z akceptacją Regulaminu. Ponadto dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO tj. prawnie uzasadnionego interesu, jakim jest realizacja zasad Programu na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie, w szczególności w zakresie rozpatrzenia reklamacji dotyczących Programu oraz ewentualnego dochodzenia i obrony przed roszczeniami z nim związanymi. Dane osobowe podane w związku z udzieloną dobrowolną zgodą na przetwarzanie ich w celu marketingowym przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO (dane osobowe przetwarzane będą do czasu wycofania zgody). Dane osobowe mogą podlegać automatycznemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu którego celem jest jak najlepsze dopasowanie przesyłanych informacji do potrzeb i zainteresowań osoby, która przystąpiła do Programu lub wyraziła dodatkowe zgody marketingowe, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
- Podanie przez Uczestników Programu danych osobowych, jak również danych osób upoważnionych przez Uczestników, będących posiadaczami Karty Dodatkowej oraz osób wyznaczonych przez Uczestników do zarządzania Kontem i Kartą Główną jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przystąpienia i realizacji Programu.
- Dane osobowe mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora, w szczególności agencjom marketingowym, podmiotom świadczącym usługi IT również spoza UE, tylko w celu i zakresie niezbędnym dla realizacji ww. celu, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów zawartych z Administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora. Zgodnie z przepisami ochrony danych, bezpieczeństwo przy przetwarzaniu danych poza EOG gwarantuje stosowanie zewnętrznych umów dotyczących przetwarzania danych w oparciu o standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez UE lub decyzje Komisji Europejskiej stwierdzające odpowiedni poziom ochrony danych osobowych.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania Programu oraz przez okres 5 lat od zakończenia udziału Uczestnika w Programie. W przypadku wyrażenia dobrowolnych zgód marketingowych dane będą przetwarzane do czasu wycofania zgód.
- Wyrażona dobrowolna zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych może zostać wycofana w dowolnym momencie, z zastrzeżeniem, że cofnięcie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie wyrażonej zgody, przed jej wycofaniem.
- Osobom, których dane dotyczą przysługuje prawo żądania dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Uczestnik Programu może w każdym czasie zrezygnować z członkostwa w Programie, zgodnie z treścią § 11 Regulaminu.
§ 10
Zmiany Regulaminu
- Castorama przysługuje prawo do zmiany postanowień Regulaminu w wypadku zaistnienia ważnych powodów, w szczególności w związku z planowanymi przez Castorama zmianami w mechanice Programu, zmianami prawnymi (w tym orzeczeniami, decyzjami lub zaleceniami wydanymi przez właściwe organy lub Sądy), zmianą danych stron internetowych lub danych kontaktowych, stwierdzenia niespójności w postanowieniach Regulaminu, przeciwdziałaniu nadużyciom.
- Informacje dotyczące zmian Regulaminu będą komunikowane Uczestnikom w terminie 7 dni przed ich wejściem w życie poprzez umieszczenie informacji o zmienionym Regulaminie na Stronie Programu oraz poprzez wysyłkę Uczestnikom zarejestrowanym w Programie informacji na wskazany podczas Rejestracji adres e-mail.
- W przypadku zmiany Regulaminu zarejestrowanemu w Programie Uczestnikowi przysługuje prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy dotyczącej jego udziału w Programie (tj. zamknięcia Konta w Programie). W takim przypadku odpowiednie zastosowanie znajdował będzie § 11 ust. 2 poniżej.
- W przypadku stwierdzenia, że którekolwiek z postanowień Regulaminu jest z jakichkolwiek powodów, w części lub w całości, dotknięte sankcją nieważności, Castorama zobowiązuje się do dokonania takich zmian jego treści, by nieważność ową usunąć. Nieważność jednego z postanowień Regulaminu nie ma wpływu na ważność pozostałych jego postanowień.
§ 11
Rezygnacja lub wykluczenie z udziału w Programie. Zakończenie Programu.
-
Castorama może zawiesić udział Uczestnika w Programie w przypadku
naruszenia postanowień Regulaminu. W przypadku zawieszenia udziału w
Programie Konto Uczestnika może zostać zablokowane (tj. nie będzie
istniała możliwość realizacji Korzyści i przypisywana transakcji do
Konta). Castorama może także nie dopuścić do Rejestracji Uczestnika lub
wykluczyć Uczestnika z udziału w Programie (w tym zablokować lub
bezpowrotnie usunąć Konto Uczestnika), jeżeli:
- Uczestnik nie spełnia wymogów określonych w Regulaminie;
- Uczestnik zaprzestanie lub zawiesi prowadzenie działalności gospodarczej;
- Uczestnik w toku Rejestracji podał nieprawdziwe dane;
- Uczestnik naruszył istotne postanowienie Regulaminu;
- Uczestnik w związku z udziałem w Programie naruszył przepisy obowiązującego prawa.
- Uczestnik może w dowolnym momencie zrezygnować z udziału w Programie. Rezygnacji można dokonać poprzez pisemne wypowiedzenie umowy o udział w Programie lub poprzez dokonanie dezaktywacji Konta Uczestnika (przy wykorzystaniu odpowiednich opcji Konta). W wypadku rezygnacji przez Uczestnika jego udziału w Programie przypisana do Konta wartość transakcji zostanie automatycznie unieważniona, przy czym pomimo dezaktywacji/zamknięcia Konta Castorama utrzyma dla Uczestników możliwość zalogowania się do Konta w zakresie i przez czas niezbędny dla umożliwienia im wykorzystania Korzyści przyznanych przed dezaktywacją Konta. Rezygnacja z udziału w Programie jest równoznaczna z dezaktywacją Karty Głównej oraz wszystkich nadanych przez Uczestnika Kart Dodatkowych.
- Castorama zastrzega sobie prawo zakończenia obowiązywania Programu za uprzednim zawiadomieniem przekazanym z wyprzedzeniem nie krótszym niż 60 dni. Informacje o zakończeniu Programu Castorama przekaże do Uczestników za pośrednictwem wiadomości e- mail na adres podany na Koncie Uczestnika. W celu uniknięcia wątpliwości – Uczestnikowi nie będą przysługiwały roszczenia wobec Castorama w sytuacji wcześniejszego zakończenia Programu zgodnie z niniejszym § 11 ust. 3 Regulaminu.
- Castorama ma prawo do czasowego zawieszenia Programu w całości lub w części w wyjątkowych sytuacjach takich jak np. naruszenie bezpieczeństwa danych, cyberatak, zidentyfikowana duża skala nadużyć. W takiej sytuacji Castorama niezwłocznie powiadomi Uczestników i dążyć będzie do niezwłocznego przywrócenie pełnej funkcjonalność Programu. W celu uniknięcia wątpliwości – Uczestnikowi nie będą przysługiwały roszczenia wobec Castorama w sytuacji zawieszenia Programu zgodnie z niniejszym § 11 ust. 4 Regulaminu.
- Po zakończeniu obowiązywania Programu (w wyniku zakończenia Programu przez Castorama lub w wyniku upływu okresu obowiązywania Programu) Uczestnik nie będzie miał możliwości korzystania z Konta i związanych z nim Korzyści, z zastrzeżeniem możliwości wykorzystania przyznanych kuponów zniżkowych do dnia wskazanego w ich treści, jak również wykorzystania innych Korzyści, o których możliwości wykorzystania po upływie okresu obowiązywania Programu Uczestnik zostanie poinformowany przez Organizatora. W przypadku zakończenia obowiązywania Programu Castorama utrzyma dla Uczestników możliwość zalogowania się do Konta w zakresie określonym w § 11 ust. 2 powyżej.
§ 12
Procedura reklamacyjna
- Uczestnik ma prawo do składania reklamacji związanych z działaniem Programu. Podmiotem uprawnionym do rozpatrywania reklamacji jest Castorama.
- Reklamacje powinny być przesyłane w szczególności na adres castopro@castorama.pl w formie elektronicznej (wiadomość mailowa w polu temat wiadomości powinna zawierać słowo: „reklamacja”) i powinny zawierać: (1) przedmiot reklamacji oraz uzasadnienie oraz (2) oznaczenie Użytkownika (imię, nazwisko, adres, adres e-mail). Castorama przyjmuje również reklamacje składane z wykorzystaniem tradycyjnej przesyłki pocztowej, wysłanej na adres korespondencyjny: Castorama Polska Sp. z o.o., ul. Krakowiaków 78, 02-255 Warszawa, z zamieszczonym na kopercie dopiskiem „reklamacja”.
- Castorama zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Uczestnika celem uzupełnienia informacji zawartych w reklamacji, jeżeli podane przez Uczestnika informacje będą niepełne i rozpatrzenie reklamacji przez Castorama będzie niemożliwe.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez Castorama w ciągu 14 dni od ich otrzymania. Decyzja Castorama dotycząca reklamacji będzie przekazywana Użytkownikowi na adres e-mail wskazany w reklamacji.
§ 13
Wejście w życie. Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 28.02.2024 r.
- Regulamin jest dostępny w Sklepach Stacjonarnych oraz na Stronie Programu.
- Castorama jest dużym przedsiębiorcą w rozumieniu ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (Dz.U. 2020.935 tj. z dnia 26.05.2020 r.).
- Wszelkie spory wynikające z niniejszego Regulaminu będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Castorama.
- Odpowiedzialność odszkodowawcza Castorama związana z Programem wobec jego Uczestników ograniczona jest do szkody rzeczywistej i nie obejmuje szkód pośrednich.
- Postanowienia punktów 4 i 5 nie dotyczą Konsumentów oraz osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Zawiadomienia związane z Programem Castorama może przesyłać na aktualny adres e-mail lub numer telefonu podany przez Uczestnika w ramach Konta.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
- Załączniki stanowią integralną część Regulaminu.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
Obowiązuje od dnia 28.02.2024 r.
Załącznik określa szczególne warunki Programu dla Uczestników
Tabela Korzyści
Okresowy kupon rabatowy może być wykorzystany w transakcji, której
przedmiotem są produkty lub usługi. Okresowy kupon rabatowy nie może
zostać wykorzystany w celu doładowania Karty Podarunkowej. Warunkiem
skorzystania z okresowego kuponu rabatowego jest samodzielny odbiór
produktów lub skorzystanie z usług przez klienta niezwłocznie po
transakcji.
Okresowy kupon rabatowy może być wykorzystany wyłącznie w Sklepie
Stacjonarnym.
Okresowy kupon rabatowy nie może być wykorzystany przy zakupie produktów
objętych aktualnymi gazetkami promocyjnymi (tj. produktów wskazanych w
gazetkach promocyjnych obowiązujących w dacie dokonywania zakupu).
Castorama zastrzega sobie prawo wyłączenia możliwości zakupu niektórych
produktów lub usług przy wykorzystaniu okresowych kuponów rabatowych.
Takimi produktami wyłączonymi będą produkty z aktualnych gazetek Castorama
zamieszczonych na stronie.
https://www.castorama.pl/gazetka-castorama
Okresowe kupony rabatowe | |
Wysokość rabatu na zakupy przyznawanego po upływie każdego miesiąca kalendarzowego w okresie, którego Uczestnik dokona zakupów, których łączna wartość wyniesienie co najmniej 1.000 złotych brutto. | 5 % rabatu na zakupy do wykorzystania w okresie 3 kolejnych miesięcy kalendarzowych po upływie tego miesiąca |
Wysokość rabatu na zakupy przyznawanego po upływie każdego miesiąca kalendarzowego w okresie, którego Uczestnik dokona zakupów, których łączna wartość wyniesienie co najmniej 5.000 złotych brutto. |
10%* rabatu na zakupy do wykorzystania w okresie 3 kolejnych
miesięcy kalendarzowych po upływie tego miesiąca *okresowy rabat procentowy przewidujący wyższy rabat tj. rabat w wysokości 10% przyznawany jest Uczestnikowi zamiast rabatu w wysokości 5%. |
Zniżki na usługi | |
Wysokość przyznanej zniżki na korzystanie z usługi cięcia drewna w Sklepie Stacjonarnym wskazanym w niniejszym Załączniku. | 50% |
Wysokość przyznanej zniżki na korzystanie z usługi transportu zamawianego w Sklepie Stacjonarnym (zniżka nie obejmuje transportu samochodami z windą i HDS przeznaczonymi do przewozu i rozładunku ciężkich materiałów budowlanych oraz transportu produktów z magazynu centralnego, tj. kuchni i mebli modułowych Atomia). Szczegółowych informacji co do tego, czy dany transport jest transportem, przy którym zniżka może być zastosowana można uzyskać w Sklepie Stacjonarnym. | 50% |