CastoPro - ważne pytania i proste odpowiedzi

  1. Co to jest CastoPro?

    CastoPro, to Program Lojalnościowy  skierowany do zarejestrowanych w Programie przedsiębiorców dokonujących zakupów w sklepach Castorama w celu związanym z ich działalnością gospodarczą, realizowany przez Castorama Polska Sp. z o.o.

  2. Jak działa CastoPro?

    Wystarczy, że robiąc zakupy w sklepach stacjonarnych Castorama zeskanujesz swoją indywidualną kartę klienta z kodem kreskowym. Wartości zakupów niezbędne do uzyskania korzyści naliczają się automatycznie i w określonych przedziałach czasowych. Możesz wszystko kontrolować przez wygodny Panel Klienta, do którego dostęp masz tylko Ty. Znajdziesz tam swoją historię zakupów, przyznane korzyści i inne wartościowe informacje.

  3. Jakie korzyści otrzymam po dołączeniu do CastoPro?

    Po osiągnięciu łącznych miesięcznych wydatków równych minimum 1 000 albo 5 000 zł od następnego miesiąca otrzymasz rabat 5% za wydatek minimum 1 000 zł, a 10% za wydatek minimum 5 000 zł. Rabat będzie aktywny przez kolejne 3 miesiące od pierwszego dnia nowego miesiąca kalendarzowego. Rabat 5% możesz powiększyć do 10% na 3 kolejne miesiące, jeśli suma Twoich zakupów objętych rabatem 5% przekroczy 5 000 zł w pełnym miesiącu kalendarzowym. Dodatkowo możesz liczyć na zniżki oraz stałe rabaty na cięcie drewna i transport**.

  4. Czy zakupy na castorama.pl są objęte rabatem CastoPro i wliczają się do uzyskania poziomu rabatowania? 

    Zakupy na castorama.pl nie są objęte rabatem, ale wliczają się do historii zakupów i wpływają na osiągnięcie uprawnień do rabatowania. Robiąc zakupy na castorama.pl z wykorzystaniem adresu mailowego podanego przy rejestracji konta, wszystkie Twoje zakupy zostaną zarejestrowane.

  5. Jak mogę dołączyć do CastoPro?

    Wystarczy, że zarejestrujesz się w programie pobierając aplikację CastoPro na swój telefon lub wypełnisz formularz rejestracji na stronie castopro.castorama.pl. Wystarczy, że posiadasz NIP swojej działalności gospodarczej, telefon komórkowy umożliwiający połączenie z Internetem oraz skrzynkę e‑mail.

  6. Jak założyć konto w aplikacji lub za pośrednictwem serwisu?

    Należy zacząć od pobrania aplikacji CastoPro – Castorama Polska Sp. z o.o. i rozpoczęcia procesu rejestracji. W kilku krokach potwierdzisz dane firmy oraz dostęp do podanych danych kontaktowych (numeru telefonu oraz adresu e‑mail). Po rejestracji otrzymasz informacje o przypisanej karcie uczestnika programu. Od tej pory Twoje konto już jest aktywne i możesz rozpocząć przypisywanie transakcji. Taki sam proces możesz przejść na stronie castopro.castorama.pl.

  7. Jak mogę zalogować się na swoje konto?

    Po pobraniu aplikacji wybierz przycisk „Logowanie” i podaj w odpowiednich polach swój adres e‑mail oraz hasło ustalone podczas procesu rejestracji. W przypadku, jeśli chcesz zalogować się na konto korzystając ze strony castopro.castorama.pl wybierz przycisk „Logowanie” i wprowadź adres e-mail a także hasło, które zostało zapisane podczas zakładania konta w programie.

  8. Mam problem z zalogowaniem się do konta.

    W przypadku, jeśli zapomnisz hasło do swojego konta, możesz zresetować je przy wykorzystaniu adresu e-mail podanego przy rejestracji. W innych sytuacjach zachęcamy do kontaktu z Infolinią dedykowaną dla uczestników Programu Lojalnościowego CastoPro pod numerem telefonu 690 680 380.

  9. Czy mogę zmienić swoje dane?

    Po założeniu konta nie możesz zmienić numeru NIP Twojej firmy. Możesz jednak zaktualizować Twoje dane kontaktowe.

  10. Jak mogę zaktualizować dane firmy?

    Podstawowe dane firmy mogą być w czasie rejestracji pobierane z GUS. Jeśli dokonano zmiany w ewidencji GUS, możesz odświeżyć dane swojej firmy w CastoPro. Wystarczy, że po zalogowaniu wejdziesz do menu "Ustawienia konta" i klikniesz przycisk „Aktualizuj z GUS” przy numerze NIP. Zostanie uruchomiony proces ponownego pobierania danych firmy pod zapisanym numerem NIP. Jeśli GUS wprowadził już zmienione dane Twojej firmy, to po chwili zostaną one pobrane do CastoPro i automatycznie zapisane. Możesz też wprowadzić dane „ręcznie”.

  11. Gdzie mogę znaleźć swoją kartę po zarejestrowaniu?

    Link do Twojej karty znajduje się na pierwszym ekranie widocznym po zalogowaniu do panelu uczestnika (wystarczy kliknąć w przycisk „Pokaż moją kartę”). Numer Twojej karty wysłaliśmy do Ciebie także w powitalnej wiadomości e‑mail.

  12. Jakie zakupy znajdą się w historii moich transakcji?

    W historii Twoich transakcji znajdą się wszystkie zakupy zrobione w sklepach stacjonarnych Castorama, przy których została podana Twoja karta lub numer telefonu użyty do rejestracji. Na koncie zostaną zarejestrowane wartości brutto. W historii Twojego konta mogą również znaleźć się transakcje, które zostały zrobione podczas zakupu online na stronie castorama.pl. Warunkiem przypisania się transakcji online do Twojego konta jest podanie tego samego adresu e-mail (podczas zakupu online), który został użyty w czasie rejestracji do Programu Lojalnościowego CastoPro.

  13. Jak korzystać ze zniżek na usługi?

    Aby skorzystać ze zniżki, należy poinformować pracownika w trakcie zamawiania usługi o tym, że będzie to usługa ze zniżką dla uczestnika programu CastoPro. Należy przygotować telefon do pokazania ekranu w taki sposób, aby pracownik miał czas i możliwość weryfikacji okazanej karty. Po pozytywnej weryfikacji statusu, pracownik Castoramy zastosuje odpowiednią zniżkę na zamawianą usługę. Ze zniżek można korzystać we wszystkich sklepach Castorama, które świadczą dane usługi.

  14. Gdzie znajdę informację o przysługującym mi rabacie procentowym i jak mogę go wykorzystać?

    Po zalogowaniu w aplikacji lub na stronie castopro.castorama.pl informacja o przysługującym Ci rabacie procentowym znajduje się w panelu zalogowanego uczestnika CastoPro w menu „Twoje korzyści”, dodatkowo przysługujący Ci rabat pojawi się na stronie głównej w aplikacji. Z przysługującego Ci rabatu procentowego możesz korzystać tylko w stacjonarnym sklepie Castorama. Aby skorzystać z rabatu wystarczy, że robiąc zakupy w sklepach stacjonarnych Castorama, okażesz w kasie Twoją indywidualną kartę klienta z kodem kreskowym, podasz numer tej karty z pamięci lub podasz Twój numer telefonu użyty podczas rejestracji w Programie. Rabaty procentowe uprawniające do zakupu towarów w kwotach niższych o wskazany procent mają charakter wielorazowy i dają możliwość obniżania cen produktów o ten procent. Castorama zastrzega sobie prawo do wyłączania produktów promocyjnych z ich rabatowania. Lista takich wykluczeń publikowana jest na stronie castorama.pl/gazetka-i-katalogi.

  15. Czy z mojego rabatu procentowego może skorzystać inna osoba?

    Zgodnie z regulaminem nie ma możliwości przekazywania rabatu procentowego innemu podmiotowi.

  16. Dlaczego nie mogę zmienić numeru NIP?

    Zmiana NIP wiąże się ze zmianą działalności i wymaga założenia nowego konta w Programie Lojalnościowym CastoPro.

  17. W jaki sposób mogę zrezygnować z członkostwa w CastoPro?

    Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z udziału w programie dezaktywując konto uczestnika, poprzez kliknięcie “usuń konto” w menu “ustawienia konta”. Jako alternatywa, rezygnacji można dokonać poprzez pisemne wypowiedzenie umowy o udziale w programie. Rezygnacja z udziału w programie jest równoznaczna z dezaktywacją karty głównej oraz wszystkich nadanych przez uczestnika kart dodatkowych. Pisemne wypowiedzenie umowy należy przesłać na adres Castorama Sp. z o.o., ul. Krakowiaków 78, 02‑255 Warszawa, z dopiskiem “Program Lojalnościowy CastoPro”.

  18. Dlaczego na liście transakcji nie ma mojego zakupu?

    Przyczyny braku zakupu na liście transakcji mogą być różne. Przykładowo, podczas transakcji nie została zeskanowana karta Programu Lojalnościowego bądź podczas zakupu online podano inny adres mailowy niż ten, który zarejestrowany jest w Programie. Powodem może być też fakt, że dana transakcja jeszcze nie zdążyła „spłynąć” z serwerów kasowych lub nie odebrano jeszcze zamówienia. Zwyczajowo trwa to nie dłużej niż 48 godzin. Jeśli po tym czasie nadal nie widzisz swojej transakcji zachęcamy do kontaktu z Infolinią dedykowaną dla uczestników Programu Lojalnościowego CastoPro pod numerem telefonu 690 680 380.